بررسی رفتار قیمت بیت کوین در کوتاه مدت

1401/05/02
بررسی رفتار قیمت بیت کوین در کوتاه مدت

بیت کوین مجددا به کمتر از سطح میانگین متحرک 200 هفته ‌خود بازگشته است. بازار در شرایط فعلی منتظر حرکت جدید بیت ‌کوین در زمان بسته ‌شدن کندل هفتگی است. اکثر تحلیلگران معتقدند برای ادامه روند صعودی لازم است قیمت بیت کوین تا 24 جولای بالای سطح میانگین متحرک 200 هفته ای خود تثبیت شود.

براساس گزارش کوین تلگراف، بیت کوین پس از یک هفته روند صعودی بهبود یافته و به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال کمک کرده تا نوسانات دو ماه اخیر را پشت سر گذاشته و روند مثبتی برای بیت کوین پیش بینی نمایند. هر چند که خبر فروش بیت کوین از سوی تسلا روند صعودی قیمت بیت کوین را با وقفه مواجه کرده است.

براساس اظهارات مایکل ون د پوپ، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، حفظ قیمت بیت کوین بالاتر از سطح میانگین متحرک 200 هفته‌ ای برای بهبود وضعیت بیت کوین ضروری است. طبق گفته وی، بیت کوین هم اکنون با سطح مقاومت 23500 دلار مواجه است و سطح مقاومت اصلی بعدی در سطح 23800 دلار است که اگر بتواند آنرا بشکند روند صعودی خود را ادامه خواهد داد و احتمالا به 28000 دلار خواهد رسید.

تحلیلگر دیگر بازار، رکت کپیتال نیز به اهمیت حفظ قیمت بیت کوین در سطح بالاتر از میانگین متحرک 200 هفته ‌ای اشاره کرده و اظهار داشته که بیت کوین برای افزایش باید هفته جاری را با قیمت بالاتر از 22800 دلار به پایان برساند.

طبق گفته کارشناس ارشد CryptoGodJohn، قیمت اخیر بیت کوین نشانه‌ نوسانات بزرگ قیمتی این ارز در آینده نزدیک خواهد بود و بیت کوین در صورت عبور از سطح 24400 دلار و تثبیت در یک روند صعودی سریع به 27000 تا 28000 خواهد رسید.

پیش بینی قیمت بیت کوین

در کل براساس اظهارات جمعی از کارشناسان حوزه دیجیتال، قیمت بیت کوین در سود است، با این حال، همه چیز می تواند با یک خبر ناگوار برای بیت کوین به سرعت تغییر کند.

قیمت بیت کوین در حال حاضر 22858 دلار معامله می شود و یک موضع صعودی کلان را حفظ کرده است و احتمالا سود های کوتاه مدت بیشتری در راه است. اهداف بازدهی کوتاه مدت در سطح 25800 دلار قرار دارند، با این وجود اصلاح به سمت سطح حمایت 22000 دلار می تواند کاتالیزوری برای پایان دادن به سناریوی روند صعودی کوتاه مدت باشد.

در حال حاضر نگاه بازار معطوف قیمت بیت کوین در انتهای روز یکشنبه 24 جولای است. تحلیلگران معتقدند برای ادامه روند صعودی بسته شدن بالای کندل هفتگی بیت کوین یعنی در بالای سطح 22800 دلار بسیار حیاتی است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بررسی رفتار قیمت بیت کوین در کوتاه مدت
سوال امنیتی :7+34 = ?