بررسی صعودی یا نزولی بودن قیمت بیت کوین

1400/09/03
بررسی صعودی یا نزولی بودن قیمت بیت کوین

بررسی صعودی یا نزولی بودن قیمت بیت کوین. برخی از صاحب نظران و تحلیگران بازار ارزدیجیتال بر این باورند که روند فعلی بیت کوین شباهت زیادی به سال2017 دارد و معتقدند، اگر تاریخ تکرار شود بیت کوین می تواند قیمت های بالاتری را ثبت کند.

برخی از تحلیلگران این نظر را دارند که اگر عرضه 145.000 واحدی بیت کوین از سوی صرافی ورشکسته مت گاکس انجام شود ممکن است بازار با فشار فروش مواجه شده و ریزش عمیقی داشته باشد.

کوین تلگراف در گزارش خود گفته است: " سرمایه گذاران بلند مدت با خونسردی به بازار نگاه می کردند و وارد نوسانات کوچک نشده و نگاهی صعودی به روند بیت کوین داشتند. ولی بیت کوین با یک ریزش به زیر 56000 دلار، سرمایه گذاران را غافلگیر کرد و موجب ترس آن ها شد".

بررسی حرکت کندل ها

یکی از تحلیلگران بنام رکت کپیتال، نگاه دقیق تر به حرکت بیت کوین در تایم فریم 1 ماهه انداخته و گفته است که قیمت بیت کوین در آستانه بسته شدن در یک سطح حمایتی حساس ماهانه، در قیمت 58.700 قرار دارد.

به گفته رکت کپیتال، حرکت قیمتی بیت کوین تا الان امیدوار کننده بوده و درحال باز پس گیری سطح حمایتی ماهانه است. او همچینین هشدار داده که با بسته شدن کندل ماه نوامبر، همچنان این احتمال وجود دارد که درکوتاه مدت بیت کوین نوسان داشته باشد.

بازگرداندن 145 هزار واحد بیت کوین از سوی صرافی ورشکسته مت گاکس

بررسی صعودی و نزولی بودن قیمت بیت کوین

اخبار ارز دیجیتال گزارش می دهد: مدیر سرمایه گذاری شرکت اکسپو آلفا برخلاف رکت کپیتال دلایل خود را مبنی بر ریزش بیت کوین ارائه کرده است. یکی از نظرات دیوید لیفچیتز (مدیر شرکت اکسپو آلفا) بازگرداندن 145 هزار واحد بیت کوین به کاربرانی که دارایی آن ها در سال 2014 هک شده بود، است .

به گفته ی لیفچیتز بسیاری از سرمایه گذاران خرد پا قرار است به ثروتی باد آورده برسند که ارزشی  100 برابر بیشتر از سرمایه اولیه آن ها دارد. به همین علت احتمال می رود این سرمایه گذاران، بیت کوین های خود را با هر قیمتی نقد کنند و باعث ریزش بازار و بهم ریختن تحلیل ها شوند.

آیا تاریخ تکرار می شود؟

بررسی صعودی یا نزولی بودن بیت کوین|

یکی از تحلیل گران شناخته شده در حوزه ارز دیجیتال در توییتر شخصی خود عکسی منتشر کرده و حرکات قیمتی بیت کوین در سال 2017 را با نمودار فعلی بیت کوین مقایسه می کند که شباهت زیادی در نقاط حمایت و مقاومت به هم دارند.

به گفته تک دِو (تحلیلگر)، اصلاح اخیر قیمت بیت کوین تقریبا با روند ماه نوامبر در سال 2017 برابر است. این دو نمودار از حالت کلی شبیه به هم حرکت می کنند و تنها تفاوت در نمودار فعلی، شکسته شدن میانگین متحرک ساده 50 روزه است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بررسی صعودی یا نزولی بودن قیمت بیت کوین
سوال امنیتی :5+90 = ?