بررسی وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

1400/12/23
بررسی وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

با بالا گرفتن جنگ میان روسیه و اوکراین در آخر هفته سرمایه گذاران همچنان نگران دارایی های خود هستند. قیمت بیت کوین در زمان انتشار این خبر در حدود 37800 دلار در حال معامله هست که حدود 3 درصد از هفته اخیر خود کمتر شده است. اتریوم در حدود 2500 دلار معامله می شد که نسبت به هفته پیش تقریباً 3 درصد کاهش داشته است. اکثر آلت کوین های اصلی دیگر نیز قرمز و نزولی بوده اند.
براساس اظهارات جو دی پاسکوال، مدیر عامل صندوق BitBull Capital، این هفته بیت‌ کوین و سایر ارزهای دیجیتال دیگر هیچ پیشرفت معناداری در مسیر صعودی نداشته اند. وی افزود: ارزهای دیجیتال تا حد زیادی افت عملکرد بازارهای سهام را دنبال کرده‌ اند و مسئله اوکراین شرایط را به ‌ویژه سخت‌ تر کرده است.
در همین حال، ایالات متحده و سایر کشورهایی که این تهاجم را محکوم کرده‌اند، همچنان به دنبال راه ‌هایی برای تشدید تحریم ‌های خود هستند و فهرست رو به رشدی از برندهای بزرگ جهانی گفته‌ اند که دیگر در روسیه تجارت نخواهند کرد.
 به نظر می رسد دستور اجرایی ارز دیجیتال توسط دولت بایدن که بیت کوین را تا محدوده متوسط 40000 دلار افزایش یافت، پس لز حمله اخیر روسیه تاثیری نداشته است.
طبق گزارش انجمن خودرو آمریکا (AAA)، قیمت بنزین ایالات متحده در اواخر هفته به 4.33 دلار در هر گالن افزایش یافت و رکورد قبلی 4.08 دلاری را که در سال 2008 در دوران رکود بزرگ ثبت شده بود را شکست و تقریباً 1.50 دلار بالاتر از قیمت سال گذشته بوده است. 
روز پنجشنبه، 10مارس اداره آمار کار وزارت کار ایالات متحده گزارش داد که تورم ایالات متحده در ماه فوریه به بالاترین حد خود در چهار دهه اخیر یعنی 7.9درصد افزایش یافته است. سرمایه‌ گذاران نگران هستند که تحریم‌ ها علیه روسیه، تامین‌کننده بزرگ جهانی نفت، قیمت‌ ها را حتی بیشتر کند.
همانطور که بازارهای سهام در نوسان بوده اند، بازارهای ارز دیجیتال نیز تا حد زیادی تحت تاثیر حملات اخیر روسیه بوده اند.
براساس گفته یک منبع معتبر تصمیم روز سه شنبه،15 مارس کمیته بازار باز فدرال بانک مرکزی ایالات متحده (FOMC) در مورد نرخ بهره برای بازارها بسیار جالب خواهد بود. او گفت: نوسانات یک امر قطعی است، اما اینکه بازار افزایش یا کاهش یابد بستگی به آنچه فدرال رزرو ارائه می دهد، دارد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بررسی وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :4+66 = ?