بیت کوین ابزار شمولیت و توانمندسازی مالی

1401/03/23
بیت کوین ابزار شمولیت و توانمندسازی مالی

براساس اظهارات مدافعان حقوق بشر از 20 کشور جهان، از آنجایی که بیت کوین اوپن سورس و بدون مجوز است می توانند ابزارهای لازم برای شمولیت و توانمندسازی مالی را فراهم نماید. بیت کوین به همراه استیبل کوین ‌ها، دسترسی بی ‌نظیر به اقتصاد جهانی را برای مردم کشورهای در حال توسعه یا کشورهایی که ارزهایشان سقوط کرده یا بی ارزش شده را فراهم می نماید.
سهولت استفاده از بیت کوین و ویژگی غیرمتمرکز بودن آن، دسترسی به سرمایه را ارتقا داده و امکان دسترسی به زیرساخت مالی جهانی را برای همگان فراهم می نماید. بیت کوین همچنین فرصت های اقتصادی گسترده ای را ارائه و به مردم اجازه می دهد تا استانداردهای زندگی خود را بهبود بخشند.
حدود 21 حامی حقوق بشر از 20 کشور مختلف نامه ای به کنگره ایالات متحده ارسال و در آن از بیت کوین دفاع کرده و همچنین ادعاهای اخیر 1500 متخصص نرم افزار و حوزه فن آوری را درخصوص ریسک های دارایی های دیجیتال را رد نموده اند.
براساس توضیحات مدافعان حقوق بشر در نامه خود به رهبران کنگره ایالات متحده؛ این درخواست در واکنش به ادعاهای مخالفان بیت کوین ارائه شده است. منتقدان از قانونگذاران خواستند تا تسلیم فشار مخالفان فضای دیجیتال و لابی ‌ها نشوند و به بررسی تنظیم قوانین مربوطه بپردازند.
طبق اظهارات مدافعان حقوق بشر، بیت کوین به وضوح در کشورهای در حال توسعه به رفع مشکلات معیشتی افراد کمک کرده است، مدافعان بیت کوین در اثبات ادعای خود اظهار داشتند که ارزهای دیجیتال برای هدف خاصی ساخته شده اند، برای نمونه ارزهای دیجیتال در شرایط جنگی اخیر اوکراین تفاوت بزرگی را ایجاد کرده است.

ارزهای دیجیتال به عنوان اکولایزر(تقویت کننده و برابری ساز)

به گفته مدافعان حقوق بشر، تقریباً تمام نویسندگان نامه ضد کریپتو به کنگره از کشورهایی با ارزهای ثابت، آزادی بیان و حقوق مالکیت قوی بوده اند؛ مدافعان در نامه خود از سیاست گذاران آمریکایی درخواست کرده اند تا با تنظیم مقررات جهانی ارزهای دیجیتال، امکان برابری و تقویت سیستم مالی جهانی را فراهم نمایند.
طبق ادعای مدافعان؛ برای اکثر کشورهای غربی، وحشت استعمار پولی، سیاست های مالی زن ستیز، حساب های بانکی مسدود شده، شرکت های حواله استثمارگر و ناتوانی در اتصال به اقتصاد جهانی احتمالا عجیب است. برای اکثر جوامع در حال توسعه که اکثریت مردم سراسر جهان را تشکیل می دهند، موضوعات ارائه شده واقعیت های روزمره زندگی آنهاست. 
درنهایت مدافعان حقوق بشر اظهار داشتند که رهبران کنگره ایالات متحده با تغییر دیدگاه خود باید بدانند که نتیجه تنظیم قوانین دیجیتال بر زندگی میلیارد ها انسان در کره زمین تاثیر خواهد داشت.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بیت کوین ابزار شمولیت و توانمندسازی مالی
سوال امنیتی :4+52 = ?