تاثیر بیانیه اخیر SEC برروی خرید بیت کوین بیشتر توسط Microstrategy

1401/04/09
تاثیر بیانیه اخیر SEC برروی خرید بیت کوین بیشتر توسط Microstrategy

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده SEC، گری جنسلر، اخیرا اعلام کرده است که بیت کوین یک کالا است، میکرواستراتژی پس از اعلام خبر در میان فروش شدید بازار، بیت کوین بیشتری خریداری کرده است.

شرکت میکرواستراتژی در روز چهارشنبه  29ژوئن اعلام کرد که در بازه زمانی بین 3 می تا 28 ژوئن، تقریباً 480 بیت کوین را به قیمت تقریباً 10.0 میلیون دلار وجه نقد، با میانگین قیمت تقریباً 20817 دلار به ازای هر دلار، خریداری کرده است.

تا 28 ژوئن 2022، میکرواستراتژی همراه با شرکت های تابعه خود، مجموع تقریباً 129699 بیت کوین را در اختیار داشته اند. به طور کلی، بیت کوین این شرکت با قیمت کل خرید تقریباً 3.98 میلیارد دلار و میانگین قیمت خرید تقریباً 30664 دلار به ازای هر بیت کوین، شامل کارمزدها و هزینه ها خریداری شده است.

میکرواستراتژی اخیراً شایعه کال مارجین را رد کرده است، میکرواستراتژی در آن زمان اظهار داشت که در مقابل وام 205 میلیون دلاری بیت کوین که در ماه مارس از سیلور گیت گرفته بود، کال مارجینی دریافت نکرده است. سرمایه ‌گذاران نگران بودند که میکرواستراتژی، که 4 میلیارد دلار روی بیت ‌کوین شرط ‌بندی کرده است، در صورت مواجهه با مارجین، مجبور به نقد کردن بخشی از سرمایه شود.

به گفته مایکل سیلر، مدیر عامل شرکت میکرواستراتژی در ماه می، استراتژی شرکت خرید و نگهداری بیت ‌کوین است و احتمالا در آینده میکرواستراتژی بیت کوین بیشتری خریداری خواهد کرد.

بروزرسانی بیانیه اخیر کمیسیون SEC ایالات متحده

آخرین اطلاعیه خرید بیت کوین میکرواستراتژی با انتشار بیانیه ای از سوی رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار SEC، گری جنسلر در 28 ژوئن براساس کالا بودن بیت کوین اعلام شده است.

مایکل سیلر، مدیر عامل شرکت میکرواستراتژی در واکنش به توضیح گری جنسلر توییت کرد که بیت کوین یک کالا است که برای هر دارایی ذخیره خزانه ضروری است و این بیانیه به سیاستمداران، آژانس ‌ها، دولت ‌ها و موسسات اجازه خواهد داد تا از بیت‌ کوین به‌ عنوان یک فن آوری، دارایی دیجیتال برای رشد اقتصادی، گسترش حقوق مالکیت و آزادی برای همه حمایت نمایند.

بیت کوین، به عنوان یک کالا، در حیطه اختیارات کمیسیون معاملات آتی کالا CFTC قرار خواهد گرفت. رئیس سازمان نظارت بر مارکت مشتقه، روستین بهنام، اخیراً اظهار داشته که هر دو ارز بیت کوین و اتریوم کالا می باشند. SEC با CFTC در ارائه لایحه ای بنام «کتاب قانون» برای تنظیم تجارت ارزهای دیجیتال همکاری خواهند کرد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تاثیر بیانیه اخیر SEC برروی خرید بیت کوین بیشتر توسط Microstrategy
سوال امنیتی :4+36 = ?