تاثیرات دستور اجرایی بایدن در مورد ارزهای دیجیتال

1400/12/19
تاثیرات دستور اجرایی بایدن در مورد ارزهای دیجیتال

پرزیدنت بایدن امروز با امضای فرمان اجرایی تضمین توسعه مسئولانه در زمینه ارزهای دیجیتال ، گامی به سوی هدفمند کردن این حوزه برداشت. اهداف اعلام شده از این دستور شامل، یافتن راه هایی برای کاهش ریسک های این بازار برای مصرف کنندگان فردی و سیستم مالی جهانی، همچنین جلوگیری از سوء استفاده رمز ارزها برای فعالیت های مجرمانه می باشد و در عین حال نقش ایالات متحده را به عنوان یک رهبر در نوآوری های تکنولوژیکی تقویت خواهد کرد. بنابراین کسانی که سیستم بانکداری سنتی از آنها حمایت نمی کند می توانند دسترسی مالی بیشتری به دست آورند.
سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال می گویند: فرمان اجرایی تضمین توسعه دارایی های دیجیتال ایالت متحده، زمینه را برای قوانین شفاف ارزهای دیجیتال در ایالات متحده فراهم خواهد کرد و همچنین دستور اجرایی جدید، صنعت ارز دیجیتال و آرمان گرایان بیت کوین را از هم جدا خواهد کرد.
این لایحه به سازمان ها سه تا هفت ماه فرصت می دهد تا در مورد مسائل مختلف به رئیس جمهور گزارش دهند. به عنوان مثال، مقامات اطلاعاتی، وزارت امور خارجه و خزانه داری 90 روز فرصت دارند تا استراتژی های لازم برای محدود کردن استفاده از ارزهای دیجیتال برای تأمین سرمایه های غیرقانونی و تروریستی از طریق ارزهای دیجیتال را انجام دهند.SEC FTC، و CFTC و سایر نهادهای بانکی دولتی 180 روز فرصت خواهند داشت تا گزارشی ارائه کنند که در آن مسائل مربوط به حمایت از مصرف کننده را توصیه می کند.

نظرات سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در خصوص قانون اجرایی

مدیر عامل صادرکننده استیبل کوین USDC Circle، می‌گوید تصمیمات کاخ سفید برای استفاده از رویکرد کل دولت برای مهار، تنظیم و کاهش ریسک ‌های ذاتی در این نوآوری، تشویق کننده خواهد بود.
همزمان دنل دیکسون، مدیر عامل بنیاد توسعه ارز دیجیتال استلار می گوید: وضوح و شفافیت این دستور در رشد و تکامل صنعت نقش بسزایی خواهد داشت، مشاور کل بنیاد توسعه استلار نیز به Decrypt گفت که تاثیرات تعاملات این بنیاد با سیاست گذاران نتیجه مطلوبی در جهت رشد خواهد بود.
رئیس روابط دولتی انجمن بلاک چین اعلام کرد که ترس بیشتر سرمایه گذاران از مقررات سخت گیرانه دولت باعث حرکت تدافعی صنعت در مورد این قوانین بوده است اما اکنون در جریان صنعت نوظهور دیجیتال، این حرکت دولت آمریکا گامی معقول در جهت یادگیری، تنظیم و حفاظت از کاربران ارزهای دیجیتال می باشد.
طبق گفته های مدیر اجرایی مرکز کوین این دستور در تضاد قابل توجهی با نظرات اخیر سیاستمداران و اعضای رسانه ‌ها در مورد خطرات ارزهای دیجیتال است، همچنین این دستور اجرایی تأیید دیگری بر لزوم استفاده از ارزهای دیجیتال است.
اریک وورهیس، بنیانگذار پلتفرم بلاک چینی ShapeShift گفت: دستور اجرایی اخیر در مورد نظارتی صحبت می کند که از سالها قبل در این صنعت وجود داشته است و اجرای آنرا بی فایده خواند.

بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تاثیرات دستور اجرایی بایدن در مورد ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :7+46 = ?