تاکید مدیر عامل بایننس برای ادامه فعالیت سیستم های متمرکز

1400/10/12
تاکید مدیر عامل بایننس برای ادامه فعالیت سیستم های متمرکز

مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو در پایان سال 2021 در ویدیوی صندلی داغ بایننس به یک سری توییت‌های انتخاب شده از جامعه Binance پاسخ داد.

پیام برجسته مدیر تجاری چینی-کانادایی این بود که صرافی‌های متمرکز مانند بایننس در سال 2022 و پس از آن همچنان به فعالیت های خود ادامه خواهند داد. مدیر عامل بایننس برای ادامه فعالیت سیستم های متمرکز تاکید کرد.

چانگ پنگ ژائو ملقب به CZ در پاسخ به یک توییت بارگذاری شده در مورد جنبه تاریک مالی متمرکز و همچنین آینده مالی غیرمتمرکز، گفت: «امروزه، ما هنوز به سیستم‌های متمرکز برای ادغام با صنعت مالی سنتی نیاز داریم تا بتوانیم پول را وارد و از ارزهای دیجیتال خارج کنیم."

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی Binance در کانال یوتیوب بایننس در پاسخ به یکی از کاربران علاوه بر تاکید ادامه فعالیت سیستم های متمرکز گفت که سازمان های متمرکز همیشه آماده هستند تا شما را به چالش بکشند ولی در واقع دیفای آینده امور مالی است. او هم چنین ادامه داد: اگر چنین فکر می کنید به هیچ سیستم متمرکزی وارد نشوید و در دنیای غیر متمرکز بمانید.

او ادامه داد: با وجود سیستم‌های متمرکز می‌توان به حوزه مالی سنتی دسترسی داشت و جریان ورود و خروج پول به کریپتو را هدایت کرد. در واقع سیستم های متمرکز برای وارد کردن پول به ارزهای دیجیتال از جریان اصلی مالی و همچنین ارائه یک مسیر خروج مورد نیاز هستند. بنابراین فعالیت سیستم های متمرکز باید ادامه پیدا کند.

تاکید مدیر عامی بایننس برای ادامه فعالیت سیستم های متمرکز

به گزارش اخبار ارز دیجیتال: کاربر دیگری به دنبال چالش‌های نظارتی خود بایننس در این زمینه در ماه‌های اخیر، از فقدان پلتفرم‌هایی برای تجارت رمزنگاری که نیازی به احراز هویت مشتری (KYC) ندارند، ابراز تاسف کرد.

CZ پاسخ داد: «پلتفرم‌های کوچک‌تری هستند که به KYC نیاز ندارند، اما من به شدت توصیه می‌کنم از آن پلتفرم‌ها استفاده نکنید."

وی علاوه بر تاکید ادامه فعالیت سیستم های متمرکز، با اشاره به این که بازار ارزهای دیجیتال هنوز یک صنعت نوپاست، از مستعد بودن بروز هک و طرح پانزی هشدار داد. خوانندگان مشتاق، یکی از کلاهبرداری های افسانه ای سال 2021 را به یاد می آورند، کلاهبرداری از طریق توکن بازی مرکب SQUID. قبل از دامپ شدن این بازی 45 هزار درصد سود داده بود. در اوایل نوامبر بایننس تحقیقاتی برای ردیابی وجوه کلاهبرداری شده، آغاز کرد.

وقتی در مورد طرفداری نسبت به پروژه‌های بلاک چین خاص یا حتی سکه‌هایی که به گفته یکی از کاربران توییتر، «کاملا جعلی» هستند، سوال شد، CZ چنین پاسخ داد::

"بایننس حدود ششصد یا هفتصد سکه از احتمالاً 6 میلیون سکه را فهرست می کند. بنابراین از هر 10000 سکه ای که تا به حال ایجاد شده است، تنها یک مورد در بایننس فهرست می شود. این حدود 0.01٪ است. عدد بسیار کمی است."

در حالی که انتخاب سکه موضوعی بحث برانگیز است، مدیریت سختگیرانه تری از صرافی های متمرکز در سال 2021 وجود داشته است.  اخیرا بایننس ترکیه به ‌دلیل رعایت نکردن موارد پولشویی، هشت میلیون لیر جریمه شد. این در حالی است که در آگوست (مرداد) امسال فشار زیادی بر صرافی‌ های متمرکز وجود داشت.

از نظر رشد این گروه، بایننس اکنون بیش از 90 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این صرافی تیم خود را کوچکتر کرده و به چند هزار بایننسی" Binancians" رسانده است. سال 2021 با یک اتفاق مهم به پایان رسید، زیرا تأییدیه‌های نظارتی در کانادا و بحرین امکان ارائه ی سرویس های بایننس را در این کشورها مقدور ساختند و این صرافی خدمت رسانی برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال در سراسر جهان را به ارمغان می‌آورد.

در همین حال، CZ به نگه داشتن دو سکه مورد علاقه خود، بایننس کوین (BNB) و بیت کوین (BTC) ادامه خواهد داد. او با رسیدن به رتبه 36 در میان 100 فرد برجسته برتر در بلاک چین از نگاه کوین تلگراف در سال 2021، سال نو را به همه تبریک گفت و ادامه داد "به کار بر روی بازخورد کاربران بایننس در سال 2022 ادامه خواهد داد."

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تاکید مدیر عامل بایننس برای ادامه فعالیت سیستم های متمرکز
سوال امنیتی :8+33 = ?