تثبیت روند صعودی 3 ماهه ATOM

1401/06/16
تثبیت روند صعودی 3 ماهه ATOM

کازماس از ماه ژوئن به طور قابل توجهی صعودی بوده و به یکی از ارزهای دیجیتال با عملکرد برتر در سه ماه گذشته تبدیل شده است. ارز دیجیتال کازماس که در هفته گذشته 27 درصد افزایش یافته است توانست علیرغم کاهش تقاضا به دلیل بازار نزولی در سطح صعودی پیشین خود تثبیت شود. با این حال قیمت کازماس در مواجهه با روند صعود اخیر علائمی از عقب نشینی را نشان داده و هم اکنون در سطح مقاومت کلیدی خود شناور می باشد.

کازماس در ماه می با آزمایش سطح مقاومت خود دچار افت شدیدی شد و آلت کوین نتوانست از سطح مقاومت کلیدی در 24 و 25 آگوست عبور کند با این حال این دارایی دیجیتال در چند روز گذشته از این سطوح مقاومتی عبور کرده است. کازماس هم اکنون در حال تجربه یک اصلاح نزولی بوده و طبق داده های کوین مارکت کپ، قیمت هم اکنون با کاهش 6.19 درصدی به 11.84 دلار رسیده است.

با وجود کاهش قیمت کازماس فعالیت فروش آن بسیار کم بوده است که احتمالا با به ‌روزرسانی‌ های اخیر شبکه کازماس مرتبط است. به گفته کارشناسان احتمالا این اقدام تقاضا برای خرید کازماس را افزایش خواهد داد. صرف نظر از اقدامات شبکه، این دارایی در کنار بقیه ارزهای دیجیتال دیگر در طولانی مدت روند مثبتی داشته و سرمایه گذاران زیادی را همزمان با مارکت نزولی و کاهش قیمت بیت کوین بخود جلب کرده است.

مشارکت کازماس با پولکادات و اتریوم در راستای افزایش قیمت ارز

مشارکت کازماس با پولکادات و توسعه با شبکه ‌های دیگری از جمله زنجیرهBeacon  اتریوم نیز تقاضا برای خرید پولکادات و کازماس را افزایش داده است. از سوی دیگر، ادغام اتریوم که یک مشارکت یا ادغام بین کازماس و زنجیرهBeacon اتریوم است، زمینه را برای ارتقاء از نظر مقیاس‌ پذیری بیشتر کازماس و دیگر زنجیره های بلاکی درگیر فراهم نموده است.

به گفته بنیاد اتریوم، با راه اندازی فرایند ادغام و جایگزینی اعتبار سنجی ها بجای ماینرها در ذخایر اتریوم، سطح مصرف انرژی اتریوم 99.59 درصدی کاهش خواهد یافت.

با وجود روند صعودی، آگوست ماه خوبی برای آلت کوین نبوده و مانند سایر ارزهای دیجیتال، کازماس به پایین ترین سطح خود سقوط کرده و سرمایه‌ گذاران در جستجوی ارزهای پایدارتر کازماس را فروخته اند.

به گفته کارشناسان از آنجایی که ارز دیجیتال کازماس یک ماشین ساخت اتریوم است در شرف فرایند ادغام افزایش بیشتری خواهد یافت و از یک روند نزولی بلند مدت خارج شده و بالاتر از سطح مقاومت فعلی افزایش خواهد یافت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تثبیت روند صعودی 3 ماهه ATOM
سوال امنیتی :6+74 = ?