تسلا در سه ماهه چهارم 2022، هیچ بیت کوینی نفروخته است!

1401/11/10
تسلا در سه ماهه چهارم 2022، هیچ بیت کوینی نفروخته است!

 تسلا با وجود آشفتگی بازار در سه ماهه چهارم سال 2022، هیچ بیت کوینی نفروخته است! این خبر شاید عجیب و غریب به نظر برسه، ولی می تونه سیگنال صعودی برای قیمت بیت کوین محسوب بشه. چون طبق عقیده برخی از افراد مدیر عامل تسلا یعنی ایلان ماسک انتظار افزایش قیمت بیت کوین در سال 2023 رو داشته و به همین دلیل اقدام به فروش بیت کوین ها خودش نکرده. نظر شما چیه؟ آیا فکر می کنین ایلان ماسک می دونه که قیمت بیت کوین افزایش پیدا می کنه؟ تسلا آشفتگی بازار خودش رو چجوری برطرف کرده؟ در ادامه همراه ما باشین تا جزئیات این خبر رو واسه شما ارائه کنیم تا بدونین جریان از چه قراره!

تسلا بیت کوین ها خود را نفروخته است.

تسلا(Tesla Motors)، شرکت ایلان ماسک و سازنده خودروهای برقی با وجود افت 75 درصد از دارایی هاش در سه ماهه چهارم سال 2022 از فروش بیت کوین های خودش امتناع کرد. گزارش مالی سه ماهه چهارم تسلا نشون میده که این شرکت با وجود آشفتگی بازار در ماه های نوامبر و دسامبر به دنبال سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX بیت کوین های خودش رو در این سه ماهه معامله نکرده و نفروخته. این موضوع می تونه سیگنال مثبتی برای بازار ارز دیجیتال و بیت کوین باشه.

بر اساس داده های منتشر شده و شواهد موجود، دارایی های شرکت معروف تسلا یا شرکت سازنده خودروهای برقی با مدیر عاملی ایلان ماسک در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی حدود 218 میلیون دلار بوده که با کاهش 34 میلیون دلاری در 31 دسامبر به 184 میلیون دلار رسیده. از دلایل اصلی این ضرر، کاهش قیمت بیت کوین بین سپتامبر و دسامبر 2022 هست و بدونین که با وجود این افت قیمتی تسلا همچنان بیت کوین های خودش رو حفظ کرده و انتظار داره تا قیمت بیت کوین صعود کنه.

دلایل تسلا برای عدم فروش بیت کوین

شرکت سازنده ماشین های برقی یا همون تسلا 75 درصد از دارایی های خودش رو در سه ماهه سوم سال گذشته فروخت! تسلا بعد از فروش دارایی های خودش، 64 میلیون دلار سود کرد و 936 میلیون دلار به جریان نقدی شرکت اضافی کرد. ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا در اون زمان اعلام کرد:

هدف از این فروش اثبات نقدینگی بیت کوین به عنوان جایگزینی برای ذخیره وجه نقد در ترازنامه شرکت بود!

با این وجود، نکته قابل توجه این هست که ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا درباره ذخایر بیت کوین و آخرین برداشت در 25 ژانویه صحبتی نکرد. جالب اینکه تسلا در حال حاضر حدود 9720 بیت کوین در اختیار داره. به صورت کلی، تسلا با درآمد 24.3 میلیارد دلاری در سه ماهه چهارم 5.74 میلیارد دلار سود ثبت کرد و سود ناخالص اون به پایین ترین سطح خودش در پنج فصل گذشته رسیده. این شرکت در سال 2022 با درآمد 81.4 میلیارد دلاری در مجموع 20.8 میلیون دلار سود به دست آورد.

تسلا در 25 ژانویه گفت: در سال 2022 ما بیش از 1.3 میلیون خودروی برقی ساخته و تحویل دادیم. در سه ماهه چهارم، ما به بالاترین درآمد فصلی، درآمد عملیاتی و درآمد خالص دست پیدا کردیم.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تسلا در سه ماهه چهارم 2022، هیچ بیت کوینی نفروخته است!
سوال امنیتی :8+71 = ?