تسلط معامله گران ایالات متحده بر بازار بیت کوین

1401/01/20
تسلط معامله گران ایالات متحده بر بازار بیت کوین

معامله گران ایالات متحده بر بازار بیت کوین تسلط دارند.

43 درصد از حجم معاملات بیت کوین در ساعات بازار ایالات متحده انجام میشود. به گزارشی های به دست امده از Arcane Research نشان می دهد (ساعات معاملاتی ایالات متحده بر حجم معاملات بیت کوین، حتی در آخر هفته ها غالب است) این به این معنا است که ساعت بورس نیویورک نسبت به دیگر بازارهای بورس تاثیر بیشتری بر نوسانات قیمت خرید بیت کوین دارد. با افزایش بازار کریپتو تعداد معامله گران این بازار در سراسر جهان در حال افزایش است، اما هنوز هم عمدتاً به سمت یک منطقه خاص متمایل است. با مقایسه داده ها زمان باز گشایی بازار اسیا و لندن تاثیر آنها بر نوسانات قیمت بیت کوین بسیار کمتر از معامله گران ایالات متحده است. این نه تنها برای بیت کوین بلکه سایر بازارهای مالی نیز صدق می کند که منجر به تغییرات قابل توجهی در بازار در طول ساعات معاملاتی دارد.

تجار ایالات متحده بر بازار بیت کوین تسلط دارند.

ارز دیجیتال بیت کوین

Arcane Research گزارشی را در مورد تجارت در بازارهای مالی مختلف از جمله بیت کوین و S&P 500 منتشر کرد. نتایج آن نشان داد که بیشتر فعالیت ها در هر دو حوزه تجاری عمدتاً از ایالات متحده انجام می شود.برای کسانی که بیت کوین معامله می کنند، همیشه در طول ساعات معاملات ایالات متحده افزایش قابل توجهی وجود داشته است. پس از بسته شدن بازارهای ایالات متحده، معاملات همچنان ادامه دارد، اما در مورد حجم، به میزان بسیار کمتری است. این در سال 2021 مشهود بود، اما سال 2022 تفاوت های فاحش تری را نشان داده است. این گزارش نشان داد که ایالات متحده 36 درصد از حجم معاملات بیت کوین را در زمانی که بازار سهام ایالات متحده برای تجارت باز بود، تشکیل می داد. در سال جدید، درصد حجم بازار توسط ایالات متحده بیش از پیش افزایش یافت. تحقیقات Arcane دریافت که از اول ژانویه، 43 درصد از کل حجم معاملات بیت کوین در ساعات باز بودن بازار سهام ایالات متحده ثبت شده است.
آخر هفته ها کمترین حجم را برای معامله گران بیت کوین ایالات متحده به ثبت رسانده است. عمدتاً به این دلیل است که بازارهای مالی ممکن است بسته شوند و منجر به نوسانات کم شود، اما ساعات بازار ایالات متحده در تعطیلات آخر هفته همچنان شاهد تسلط معامله گران آمریکایی در این عرصه است. داده های ارائه شده توسط Arcane Research در گزارش خود به طور قطعی نشان می دهد که معامله گران آمریکایی همچنان فعال ترین معامله گران بیت کوین هستند. علاوه بر این، با توجه به اینکه معامله گران در ساعات بازار ایالات متحده بیشترین فعالیت را دارند، بازار سهام ایالات متحده بر عملکرد Bitcoin تأثیر می گذارد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تسلط معامله گران ایالات متحده بر بازار بیت کوین
سوال امنیتی :1+65 = ?