تعدیل 30 درصد نیروی صرافی Huobiو احتمال فروش سهام شرکت توسط موسس

1401/04/13
تعدیل 30 درصد نیروی صرافی  Huobiو احتمال فروش سهام شرکت توسط موسس

به گفته کالین وو، روزنامه ‌نگار چینی، شرکت ارزهای دیجیتال Huobi احتمالا 30 درصد از کارکنان شرکت را به دلیل افت شدید درآمد تعدیل خواهد کرد. علاوه بر آن، براساس ادعای این گزارشگر بنیانگذار Huobi، لئون لی ظاهراً به دنبال فروش سهم بزرگی از دارایی های دیجیتال شرکت خواهد بود.

شرکت هایی دیجیتال دیگر مانند Blockfi، کوین بیس، جمینی، بیتسو، Buenbit، Rain Financial، بای بیت و TM2 نیز در بحبوحه زمستان ارزهای دیجیتال کارمندان خود را تعدیل کرده اند.

علارغم گزارش ارسالی، تا کنون هیچ اطلاعیه رسمی در مورد اقدامات ذکر شده از منابع رسمی Huobi منتشر نشده است. با این حال براساس توضیحات یکی از سخنگویان شرکت در 28 ژوئن به خبرنگار کوین دسک، Huobi در حال بررسی چالش های اخیر شرکت است.

همچنین با توجه به شرایط فعلی بازار، Huobi Global در حال بازنگری سیاست‌ استخدام و تعدیل نیروی انسانی فعلی خود می باشد و احتمال تعدیل نیرو از طرف شرکت وجود خواهد داشت.

در 2 جولای 2022، کالین وو خبرنگار اظهار داشت که لئون لی، بنیانگذار Huobi، در تلاش برای فروش 50 درصد از سهام دیجیتال شرکت است. ادعای وو از طرف صرافی تایید نشده است و توضیحات رسمی اضافی در این مورد ارائه نشده است.

براساس اسناد شرکت بنیانگذار Huobi لئون لی در حال حاضر بیش از 50 درصد از سهام را در اختیار دارد. درآمد Huobi پس از حذف اخیر تمام کاربران چینی و اخراج کارکنان به شدت کاهش یافته است.

صرافی ارزهای دیجیتال Huobi و اقدامات اخیر آن

طبق آمار کوین گکو،Huobi در 12 ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته و پنجمین پلتفرم تجاری متمرکز بزرگ از نظر حجم تجارت بوده است. صرافی ارز دیجیتال Huobi هم اکنون 577 ارز دیجیتال مختلف را در لیست محصولات خود ارائه می دهد و دارای 1027 جفت معاملاتی است. این صرافی در 24 ساعت گذشته سهم 856 میلیون دلاری از حجم تجارت جهانی را داشته است.

صرافی Huobi Global، سومین صرافی متمرکز بزرگ از نظر دارایی های تحت مدیریت،AUM با 7.86 میلیارد دلار در زمان نگارش بوده است. داده های Bituniverse، Peckshield، Etherscan و Chain.info نشان می دهد که صرافی Huobi دارای 160950 بیت کوین، 2.13 میلیون اتریوم و 746.3 میلیون دلار تتر  می باشد.

در پایان ماه می سال جاری صرافی ارز دیجیتال Huobi اعلام کرد که صرافی آمریکای لاتین، Bitex را خریداری کرده است. دو هفته بعد، این صرافی یک شرکت زیر مجموعه سرمایه گذاری مبتنی بر بلاک چین و وب 3 به نام Ivy Blocks راه اندازی نمود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تعدیل 30 درصد نیروی صرافی Huobiو احتمال فروش سهام شرکت توسط موسس
سوال امنیتی :3+86 = ?