تلاش توسعه دهندگان برای بهبود اکوسیستم لونا

1401/02/24
تلاش توسعه دهندگان برای بهبود اکوسیستم لونا

دو کوون، خالق ارز دیجیتال لونا و استیبل کوین TerraUSD، پس از کاهش 99 درصدی ارزش لونا، مورد انتقاد و بررسی قرار گرفته است. بنیانگذار توکن لونا که به خاطر کمپین فعال رسانه های اجتماعی خود شناخته شده است، اظهار داشت که او چندین روز گذشته را صرف تماس با اعضای مختلف جامعه دیجیتال کرده تا به آنها اطلاع دهد که توکن ها تمام ارزش خود را از دست داده اند.
ارزش دارایی بومی لونا که در ابتدای آوریل حدود 120 دلار ارزش داشت، در این هفته به شدت کاهش یافت و در زمان انتشار تقریباً 0.03 سنت معامله شده است. دو کوون در عصر جمعه با سه توییت در مورد از بین رفتن توکن لونا و استیبل کوین مربوط به آن UST، سکوت خود را در رسانه های اجتماعی شکسته است
در هفته ای که گذشت، TerraUSD، استیبل کوینی که قرار بود ارزش آن به دلار مرتبط شود، پیوند خود را با دلار از دست داد و تاکنون بهبود نیافته است. دو کوون خالق ارز دیجیتال لونا پیش از این از طریق انجمن گفتگوی ترا پیشنهاد راه اندازی مجدد شبکه با توزیع 1 میلیارد توکن بین دارندگان و کاربران آسیب دیده را داده است.
سقوط همزمان استیبل کوین های الگوریتمی UST و LUNA منجر به زیان قابل توجهی برای فعالان بازار شده است.TerraUSD در زمان انتشار تا 23 سنت کاهش یافته که دلیل اصلی سقوط گسترده ‌تر ان شده است، بزرگترین ارز دیجیتال دارننده ذخایر بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود از سال 2020 رسیده است. براساس نمودار روزانه تریدینگ ویو ارزش کل بازار استیبل کوین اکوسیستم ترا هم اکنون به 2.42 میلیارد دلار رسیده است.

خودکشی سرمایه گذاران کلان لونا پس از کاهش 99 درصدی لونا

براساس گزارشReddit، برخی از سرمایه گذاران لونا با از دست دادن تمام دارایی خود در لونا خودکشی کرده اند. براساس گزرش مرکز درمانیBrightQuest، بسیاری از این سرمایه گذاران نجات یافته و در این مرکز تحت نظر می باشند. در پست ردیت آمده است که در سال 2021، افراد بسیاری تمام پس انداز خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده اند و لونا بخش قابل توجهی از دارایی های آنان را تشکیل می داده است.
در یک گزارش مرتبط، طبق گزارشEmperorBTC Reports، تعداد این افراد 22 نفر بوده که پس از سقوط قیمت لونا تا نزدیک صفر، خودکشی نموده اند.
لونا هم اکنون با ارزش بازار حدود 1 میلیارد دلار، در رتبه 211 بازار قرار داشته و سهم 0.07 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از لونا در زمان انتشار با قیمت 0.000153 دلار معامله می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تلاش توسعه دهندگان برای بهبود اکوسیستم لونا
سوال امنیتی :2+32 = ?