تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال در برمودا

1401/03/16
تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال در برمودا

برمودا، جزیره بریتانیایی مستقر در اقیانوس اطلس شمالی که به خاطر سواحل ماسه ای صورتی رنگ خود معروف می باشد، با ایجاد یک چارچوب نظارتی گسترده و جامع دیجیتال در تلاش است تا پروژه‌ های مرتبط با ارزهای دیجیتال را جذب نماید. این تصمیم با ایجاد روند مثبت نسبت به دارایی های دیجیتال می تواند برمودا را به یکی از پیشروهای حوزه مالی غیرمتمرکز تبدیل نماید و احتمالا برمودا می تواند به زودی به یکی از قطب های دیجیتال منطقه تبدیل شود.
براساس اظهارات جیسون هیوارد، وزیر اقتصاد برمودا، کاهش ارزش اخیر در قیمت ارزهای دیجیتال، توانایی جزیره برمودا را برای تبدیل شدن به قطب دیجیتال تهدید نمی کند و احتمالا این رکود صنعت اهداف برمودا را پیش خواهد برد و بر رشد صنعت دیجیتال تأثیر مثبت خواهد داشت.
به گفته رگولاتورهای برمودا، 27 درصد از اقتصاد برمودا متعلق به مشاغل بین ‌المللی می باشد، از این رو اگر مقررات پیرامون ارزهای دیجیتال جامع و شفاف باشد، این احتمال وجود دارد که کشور به یک مرکز دارایی دیجیتال پررونق تبدیل شود. علیرغم شرایط نابسامان صنعت، برمودا همچنان مشتاق پذیرش و پرورش ارزهای دیجیتال می باشد. همچنین اگر این امر با موفقیت اتفاق بیفتد، برمودا به بخش مهمی از صنعت تبدیل شده و با مالت و لیختن اشتاین رقابت خواهد کرد. 

موانع احتمالی در تنظیم مقررات دیجیتال

برمودا در سال 2018 یک سیستم نظارتی حاکم بر عرضه اولیه کوین و دارایی های دیجیتالی را وضع کرده است، براساس مفاد قانون ارائه شده، از شرکت های دیجیتال خواسته شده تا مجوز فعالیت را از اداره پولی برمودا دریافت کنند.
همچنین برمودا به دلیل موانع صنعت بیمه و بیمه اتکایی احتمالا با مشکلاتی روبرو خواهد بود که براساس اظهارات قانونگذاران با بهبود قوانین موجود، دولت تصمیم دارد تا قوانین دیجیتال خود را بررسی و تنظیم نمایند. با وجود موانع احتمالی، به نظر می ‌رسد که تنظیم ‌کننده‌ های برمودا نسبت به اقدام اخیر خود کاملاً مطمئن می باشند. 
از آنجایی که مالیات بر درآمد شرکت ها در برمودا صفر است، بسیاری از شرکت های بیمه در برمودا مستقر می باشند که باعث ایجاد صنعت بیمه متفاوتی بنام بیمه اتکایی در برمودا شده است. برمودا در سال ‌های اخیر به دلیل مقررات آسان و به دلیل وجود تعداد زیادی از کارشناسان بیمه، به مکان ایده آل شرکت‌ های بیمه تبدیل شده است.
با فروپاشی اخیر اکوسیستم ترا، بازار وارد یک جنون کامل شد. تنظیم‌ کننده ‌های برمودا در همین رابطه اظهار داشتند که برمودا متخصص مقابله با کاهش ریسک است و اهمیت نظارت مالی را درک می ‌کند و این تجربه ناشی از صنعت بیمه و بیمه اتکایی موجود در برمودا است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال در برمودا
سوال امنیتی :1+59 = ?