توصیه مدیر عامل بایننس به کاربران صرافی Wazirxهند

1401/05/20
توصیه مدیر عامل بایننس به کاربران صرافی  Wazirxهند

درگیری بین صرافی ارز دیجیتال بایننس و صرافی ارز دیجیتال هندی Wazirx افزایش یافته است. به این منظور مدیر عامل بایننس چانگ پنگ ژائو از سرمایه گذاران این صرافی درخواست کرده است تا سرمایه خود را به این صرافی منتقل کنند، بدین ترتیب بایننس می تواند کیف پول های این صرافی را غیرفعال نماید.

این پیشنهاد به دنبال توییت ‌های متعدد CZو بنیانگذار وزیر ایکس درخصوص خرید این صرافی از سوی بایننس صورت گرفته است. اختلاف بین بایننس و وزیر ایکس از زمانی آغاز شد که اداره اجرایی هند،ED دارایی های بانکی وزیر ایکس را به عنوان بخشی از تحقیقات پولشویی خود مسدود نمود.

پس از اعلام ED، مدیرعامل بایننس تقریبا سه سال پس از اعلام خرید، به سرعت خرید شرکت وزیر ایکس را تکذیب نمود و اظهار داشت که خرید این صرافی تکمیل نشده است، با این حال مدیرعامل صرافی وزیرایکس اظهار داشته است که صرافی هندی توسط بایننس خریداری شده است.

ارائه مستندات در خصوص خرید صرافی Wazirx از سوی بایننس

مدیرعامل صرافی وزیر ایکس در تلاش برای اثبات اینکه بایننس مالک صرافی وزیر ایکس است، توییت کرد که بایننس مالک دامنه Wazirx است و به سرورهای میزبانی وب آمازون AWS خود دسترسی دارد، همچنین بایننس همه دارایی های دیجیتال این صرافی را در اختیار دارد و تمام سودهای دیجیتال این صرافی را دریافت می کند. رگولاتور با دریافت اسنادی ادعای صرافی را تایید کرده است.

با این حال، مدیر عامل بایننس اظهار داشته است که تیم موسس وزیر ایکس کنترل عملیات پلتفرم را حفظ کرده و داده های کاربران یا کنترل KYC خود را در اختیار بایننس قرار نداده است. همچنین ژائو در پاسخ به توییت مدیر عامل صرافی وزیر ایکس اظهار داشت که بایننس کنترل سیستم معاملات صرافی را ندارد و سرورهای میزبانی وب آمازون AWS تنها امکان لاگین دارند.

در یک توییت بعدی، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بایننس ادعا کرد که وزیرایکس با بایننس همکاری نداشته است و احتمالا این صرافی با اداره اجرایی هند نیز همکاری نداشته و متهم به پولشویی شده است.

در رابطه با تحقیقات اداره اجرایی هند، مدیر عامل وزیر ایکس اظهار داشت که Zanmai Labs، نهاد مالک صرافی وزیر ایکس، بیش از 7 روز است که با اداره اجرایی هند همکاری داشته و تمام داده های مورد نیاز را ارائه نمود است. با این حال این صرافی با ادعای بیانیه مطبوعاتی اداره اجرایی هند موافق نبوده و در حال ارزیابی اقدام بعدی خود می باشد.
پس از انکار مالکیت صرافی وزیر ایکس توسط مدیر عامل بایننس، کارشناسان معتقدند که دولت به احتمال زیاد وارد عمل خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم به منظور آگاهی از آخرین قیمت های ارزهای دیجیتال به صفحه خرید ارز دیجیتال مراجعه نمایید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد توصیه مدیر عامل بایننس به کاربران صرافی Wazirxهند
سوال امنیتی :7+53 = ?