توکن سوزی مجدد شیبا اینو: آیا قیمت شیبا اینو افزایش پیدا خواهد کرد؟

1400/12/21
توکن سوزی مجدد شیبا اینو: آیا قیمت شیبا اینو افزایش پیدا خواهد کرد؟

در 24 ساعت گذشته 18.8 میلیون شیبا اینو سوزانده شده است و تعدادی بشتری از توکن ها در 10 روز آینده از بین خواهد رفت. شرکت سازنده شیبا اینو برای جلوگیری از افت ارزش و بالا بردن ارزش این میم کوین، توکن سوزی را انجام می دهد. در این فرایند بخشی از توکن های موجود در بازار به روش های مختلف سوزانده می شوند. شرکت سازنده شیبا اینو بخشی از توکن های موجود را از کف بازار خریداری کرده و به ادرس متروک ارسال نموده است. که این عمل شبیه به باز خرید سهام توسط توسط ابر شرکت ها در بازار بورس است که شرکت ها از سود و درآمد  حاصل خود سهام را از کف بازار خریداری می کنند.

نقشه راه توکن سوزی بزرگ برای شیبا اینو 

همانطور که در رود مپ یانقشه راه این ارز آمده است از ماه ژانویه تا آوریل (دی تا فروردین) توکن سوزی برای شیبا اینو آغاز می شود و همچنین این شرکت بیان داشته است که یک کمپینی برای طرفداران خرید شیبا اینو به نام عاشقان شیب (Shib Lovers) برگزار شود که قرار است انواع کالا با تم شیب را به جامعه هواداران شیبا اینو عرضه کند.

هدف از توکن سوزی شیبا اینو

طبق گذارش های انجام شده در 24 ساعت گذشته در حدود 17 میلیون توکن از شیبا اینو برای همیشه از گردش خارج شده است و تا امرود در مجموع 410 تریلیون توکن از کل شیبا عرضه شده در فرایند توکن سوزی از بین رفته است. توکن سوزی های مداوم شیبا اینو تعداد توکن های در حال گردش را کم کرده و به افزایش قیمت شیبا کمک می کند. آینده ای که شرکت سازنده شیبا اینو برای این توکن در نظر دارد، این است که قیمت هر توکن به یک دلار برسد به گفته تحلیل گران شیبا اینو برای رسیدن به این هدف جادویی باید 12 میلیون درصد رشد کند تا به قیمت یک دلار برسد که در حال حاضر این رشد برای این توکن دور از انتظار است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد توکن سوزی مجدد شیبا اینو: آیا قیمت شیبا اینو افزایش پیدا خواهد کرد؟
سوال امنیتی :7+82 = ?