جهش قیمت دوج کوین بعد از توییت ایلان ماسک

1400/08/10
جهش قیمت دوج کوین بعد از توییت ایلان ماسک

افزایش قیمت دوج کوین بعد از توییت جدید ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس، با انتشار یک پیام در توییتر مدعی شد نخستین تریلیونر دوج کوین خواهد بود. این توییت با واکنش سریع بازار همراه شد و قیمت دوج کوین در مدت زمان کمتر از یک ساعت حدود ۵ درصد بیشتر شد. بهای این میم کوین هم اینک بالای ۲۵ سنت قرار دارد. دوج کوین در مقایسه با هفته قبل ۷ درصد و نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد جهش قیمت داشته است.

آیا مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس اولین تریلیونر Dogecoin خواهد بود؟ 

آیا مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس اولین تریلیونر Dogecoin خواهد بود؟ واکنش بازار به توییت ماسک مثبت است.

قیمت دوج کوین به دنبال توئیت ایلان ماسک در مورد این کوین، افزایش یافت. این اتفاق بارها در گذشته رخ داده است.

بعد از ظهر جمعه، حساب محبوب توییتر UberFacts - با بیش از 13 میلیون دنبال کننده – در توییتی نوشت: "پیش بینی می شود که ایلان ماسک به لطف SpaceX اولین تریلیونر جهان شود."

مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا که فرصت دیگری برای دخالت در یکی از موضوعات میم مورد علاقه خود پیدا کرد، در مورد دوج کوین چنین پاسخ داد. ماسک، که بیش از 61 میلیون دنبال کننده توییتر از خود دارد، تا زمان نگارش این مقاله، ده ها هزار تعامل با این توییت در عرض یک ساعت ایجاد کرده است

این یک اصل آزمایش شده در صنعت ارزهای دیجیتال است: وقتی ایلان ماسک در مورد دوج کوین توییت می کند، قیمت دوج کوین افزایش پیدا می کند و دوباره  این تجربه تکرار شد.

همانطور که در گذشته بارها مشاهده کرده بودیم، بازار به سرعت به توییت ماسک واکنش نشان داد و قیمت DOGE در هر CoinGecko در کمتر از یک ساعت حدود 5 درصد جهش کرد. در حال حاضر، قیمت میم کوین پیشرو بالای 0.25 دلار است و این سکه در هفت روز گذشته 7 درصد و در ماه گذشته حدود 25 درصد افزایش یافته است.

اخبار ارز دیجیتال گزارش می دهد: ماسک از طرفداران و طرفداران قدیمی Dogecoin است و بارها در مورد آن از طریق میم و جوک توییت کرده است. او خود را پدر دوج نامید، وی حتی برای مدت کوتاهی قصد داشت یک مجموعه NFT الهام گرفته ازDogecoin را بفروشد، اما در نهایت تغییر نظر داد.

ماسک همچنین با توسعه دهندگان دوج کوین همکاری می کند تا ارز دیجیتال را بهبود بخشد و آن را به جایگزینی ارزانتر و کم مصرف تر برای بیت کوین تبدیل کند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد جهش قیمت دوج کوین بعد از توییت ایلان ماسک
سوال امنیتی :1+31 = ?