حذف کارمزد معاملات اسپات صرافی Bybit

1401/06/13
حذف کارمزد معاملات اسپات صرافی Bybit

شرکت ‌های دیجیتال به منظور جذب کاربران بیشتر در حال چشم پوشی از کارمزدهای معاملاتی خود می باشند. از این رو بای بیت، یکی از بزرگترین صرافی ‌های مشتقه، کارمزد معاملات اسپات خود را صفر کرده است. با این حال به گفته کاربران احتمالا این صرافی در حال متعادل کردن سود در جای دیگری است.

از سوی دیگر، پلتفرمی که ده میلیون کاربر را به عنوان نقطه عطف و شروع کارمزد صفر خود مشخص کرده است، اظهار داشته است که چشم پوشی از هزینه ها بیش از صرافی به نفع کاربران است.

همچنین به گفته صرافی، Bybit معاملات اسپات یو اس دی کوین خود را گسترش خواهد داد و کاربران صرافی ارز دیجیتال Bybit برای تمام معاملات، کارمزد صفر را اضافه خواهد نمود.

اقدام اخیر صرافی برای حذف کارمزد معاملات اسپات که به عنوان یک استراتژی بازاریابی برای جذب مشتریان بیشتر در نظر گرفته شده است، قرار است به کاربران جدیدی که قصد انجام معاملات اسپات دارند تا 600 دلار به عنوان تشکر از ثبت نام پاداش خواهد داد. از دیگر مزایای معرفی شده، تبلیغات با کارمزد صفر تا 6 سپتامبر خواهد بود.

با کارمزد معاملاتی صفر کاربران معاملات اسپات قادر خواهند بود تا قراردادهای تتر دائمی یا USDT perpetual و قراردادهای اختیار معامله یو اس دی کوین یا USDC options را به طور همزمان از طریق حساب مارجین یکپارچه بدون انتقال دارایی‌ ها در چندین حساب انجام دهند.

سود و زیان نیز جمع آوری می شود تا باعث انحلال نشود.

میانگین کارمزد تراکنش بیت کوین در سطح فعلی 0.9577 است که از 0.9205 در یک روز و از 2.676 درصد یک سال قبل کاهش یافته است. همچنین کاهش کارمزد تراکنش با مشارکت کاربران رابطه مستقیمی دارد.

تغییر چارچوب صرافی ها برای تجارت بدون کارمزد در معاملات BTC

صرافی ارز دیجیتال بای ‌بیت تنها صرافی نبوده که اقدام به راه اندازی معاملات بدون کارمزد کرده است. حدود یک هفته پیش، بایننس همچنین اعلام کرد که از پرداخت هزینه‌ های معاملات اسپات برای 13 جفت معاملاتی بیت کوین از جمله استیبل کوین های USDT، BUSD، USDC و EUR چشم ‌پوشی کرده است.

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 0.33 درصد کاهش یافته و صرافی ارز دیجیتال بایننس در 24 ساعت گذشته بیشترین حجم معاملات اسپات بیت کوین را داشته که احتمالا با حذف کارمزد معاملات اسپات صرافی در هفته گذشته بی ارتباط نبوده است.

علیرغم ترفندهای بازاریابی برای حمایت از احساسات مثبت سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی، سرمایه گذاران همچنان در مشکلات بازارهای مالی سردرگم می باشند. با این حال، کاهش کارمزد معاملات بر ساختار بازارها و ماهیت شبکه های واسطه تأثیر می گذارد و احتمال رقابت در بازارهای مالی افزایش می یابد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد حذف کارمزد معاملات اسپات صرافی Bybit
سوال امنیتی :7+40 = ?