خرید 176 میلیون دلار بیت کوین توسط بنیاد Terra

1401/01/22
خرید 176 میلیون دلار بیت کوین توسط بنیاد Terra

گارد بنیاد لونا همچنان درحال جمع آوری سرمایه در بیت کوین است. Luna Foundation Guard (LFG)، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور که بر تقویت بلاک چین Terra متمرکز است، این بنیاد در روز یکشنبه 10 آوریل 176 میلیون دلار دیگر بیت کوین را خریداری کرده است.
گارد بنیاد لونا اکنون تقریباً 1.7 میلیارد دلار از بزرگترین ارز دیجیتال بازار را در اختیار دارد. ذخیره انبوه بیت کوین به منظور حمایت از استیبل کوین بومی TerraUSDبا نماد اختصاریUST است و حفظ ثبات دلار خود را در طول نوسانات شدید بازار برای آن آسان تر می کند.
آخرین خرید بنیاد لونا تأثیر کمی بر قیمت بیت کوین داشته است. این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته تنها 1.43 درصد رشد داشته است. گارد بنیاد لونا در اواخر فوریه یک میلیارد دلار از توکن لونا خود را به منظور ایجاد یک ذخیره استیبل کوین به بزرگترین ارز دیجیتال جهان هولد کرد و از آن پس شروع به خرید بیت کوین نمود.
بنیانگذار ترا ، Do Won در توییتی اعلام کرد که Terra قصد دارد تا 10 میلیارد دلار بیت کوین بخرد تا به بزرگترین دارنده ارز دیجیتال برتر تبدیل شود. براساس گزارش U.Today ، گارد بنیاد لونا همچنین در اوایل این هفته، توکن های آوالانچ (AVAX) به ارزش 100 میلیون دلار خریداری کرد که فراتر از خرید بیت کوین خویش بوده است.

روند رشد قیمتی لونا

طبق آخرین پیش بینی بلندمدت کارشناسان مارکت دیجیتال، قیمت ترا تا پایان سال 2022 به 75 دلار و سپس در اواسط سال 2023 به 100 دلار خواهد رسید. ترا در سال 2025 به 200 دلار، در سال 2027 به 250 دلار و در سال 2030 به 300 دلار خواهد رسید.
پیش ‌بینی سایر کارشناسان می‌ گوید لونا می‌ تواند از سطح متوسط قیمت 130 دلار در سال 2022 عبور کند، حداقل ارزش پیش ‌بینی ‌شده قیمت معاملاتی توکن در پایان سال جاری می‌ تواند 131.15 دلار باشد.
TerraUSD ترجیح کاربران و سرمایه گذاران نسبت به سایر کوین های پایدار مشابه است، زیرا UST اولین استیبل کوین غیرمتمرکزی ست که سود بهره و مقیاس پذیری حرکت زنجیره ای آسان تر را ارائه می دهد.
ذخیره بیت کوین بنیاد لونا اکنون به ارزش 1.7 میلیارد دلار است و هدف آن رسیدن به 10 میلیارد دلار برای حمایت از استیبل کوین TerraUSD است. بالاترین قیمت لونا در 5 آوریل معادل 119.18 دلار بوده که همینک 25.42 درصد پایین‌ تر از آن زمان قرار دارد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد خرید 176 میلیون دلار بیت کوین توسط بنیاد Terra
سوال امنیتی :4+47 = ?