دبی پناهگاه سرمایه گذاران ارز دیجیتال اهل روسیه

1400/12/22
دبی پناهگاه سرمایه گذاران ارز دیجیتال اهل روسیه

بر اساس گزارش رویترز، روس ها در تلاش برای نجات ثروت خود به سمت پلتفرم های ارز دیجیتال امارات متحده عربی روی آورده و از شرکت های دیجیتال درخواست میلیاردها دلار نقد می کنند. برخی از سرمایه گذاران روسی در پی خرید املاک و مستغلات در امارات هستند و برخی دیگر می خواهند دارایی خود را به پول واقعی تبدیل و آن را پنهان کنند.
یک صرافی در امارت متحده عربی تأیید کرده که آنها در ده روز گذشته درخواست‌ های متعددی از کارگزاران سوئیسی مبنی نقد حجم زیادی بیت کوین دریافت کرده‌ اند. این حرکت پس از اقدامات دولت سوئیس در پی مسدود کردن دارایی های حساب های کاربران اهل روسیه افزایش یافته است. این شرکت گفت که تمام درخواست ها برای 2 میلیارد دلار یا بیشتر بوده است.
مدیر عامل این پلتفرم گفت که معمولاً یک استعلام در ماه برای تراکنش های بزرگ دریافت می کنند و افزود: ما در دو هفته گذشته بارها درخواست فروش بیت کوین با قیمتهای بالای 2 میلیارد دلار داشته ایم که پس از فروش درخواست انتقال مبلغ به کارگزی در استرالیا کرده اند.
از سوی دیگر، ناظر بازار سوئیس از ارائه نظر در مورد حجم تراکنش ‌های ارزهای دیجیتال خودداری کرده است. دبیرخانه امور اقتصادی این کشور (SECO) در ایمیلی اعلام کرد، دارایی های دیجیتال مشمول همان تحریم هایی هستند که بر دارایی های سنتی کاربران و افراد روسی اعمال می شود، بنابراین دارایی های افراد تحریم شده باید در سوئیس مسدود شود.

دبی بهشت امن روس ها

دبی، مرکز تجاری کشورهای حاشیه خلیج فارس و بازار رو به رشد ارزهای دیجیتال، از جانبداری بین مسکو و متحدان غربی خودداری کرده است. این راهی برای روس ها باز کرده تا در دبی شروع به سرمایه گذاری های کلان دیجیتال کنند.
یک منبع مالی از امارات متحده عربی گفت که بسیاری از مردم با استفاده از ارزهای دیجیتال املاکی را در دبی می‌ خرند تا پول خود را با خیال راحت از حوزه قضایی دبی خارج کنند.
صرافی ‌های ارزهای دیجیتال بسیاری در سراسر جهان حساب ‌های کاربران روسیه را مسدود کرده اند. همزمان بزرگ‌ ترین صرافی‌ های دیجیتال جهان، مانند بایننس و کوین بیس تصمیم گرفتند از این تحریم پیروی کنند. با این حال، ارزهای دیجیتال درجه بالایی از ناشناس بودن را به کاربران ارائه می دهند. به همین دلیل است که کشورهای اروپایی مانند استونی و آلمان هفته گذشته خواستار نظارت دقیق ‌تر برای شناسایی نقاط ضعف دیگر برای جلوگیری از فرار از تحریم ها شده اند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس مرجع خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و جدید ترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دبی پناهگاه سرمایه گذاران ارز دیجیتال اهل روسیه
سوال امنیتی :6+34 = ?