درخواست مایکل سیلور از ایلان ماسک برای خرید بیشتر بیت کوین

1401/05/31
درخواست مایکل سیلور از ایلان ماسک برای خرید بیشتر بیت کوین

مایکل سیلر، بنیانگذار 57 ساله شرکت میکرواستراتژی در راستای تمرکز خود بر بیت کوین، از ایلان ماسک خواسته است که بجای خرید یک باشگاه فوتبال به شوخی بیت کوین بیشتری خریداری نماید.

ایلان ماسک، موسس و مدیرعامل تسلا اخیرا در توییتر به خرید باشگاه فوتبال انگلیسی منچستریونایتد اشاره کرده و این توییت توجه بسیاری از طرفداران و رسانه ها را به خود جلب نموده است. به نظر می رسد، به گفته گروهی از منتقدان ایلان ماسک، هواداران باشگاه از اقدامات مالکان فعلی راضی نبوده و ایلان ماسک بدین طریق قصد داشته تا بر تعداد هواداران خود بیافزاید.

با این حال ایلان ماسک بعدا اعلام کرده است که قصد وی از این توییت شوخی بوده و قصد خرید هیچ تیم ورزشی را ندارد، با این وجود اگر بخواهد یک باشگاه فوتبال بخرد، منچستریونایتد را خریداری خواهد کرد. مایکل سیلر که در هر فرصت سرمایه گذاری از بیت‌ کوین حمایت می‌ کند نیز در پاسخ به ایلان ماسک پیشنهاد خرید بیت کوین بیشتر را ارائه داده است.

از سوی دیگر، ایلان ماسک که عمدتا مخالفتی با بیت کوین ابراز نکرده است، طرفدار صد در صد بیت کوین نیست و تمرکز وی از گذشته تا کنون روی دوج کوین بوده و با هر اظهار نظر وی در خصوص این ارز قیمت دوج کوین افزایش یافته است، اظهار داشته است که احتمالا دوج کوین بیشتری خواهد خرید. قیمت دوج کوین هم اکنون 0.068 دلار است و در 24 ساعت گذشته 0.07 درصد افزایش یافته است.

فروش 75 درصدی از سهام بیت کوین تسلا

همچنین در فوریه سال گذشته، شرکت تسلا اعلام کرد که 1.5 میلیارد دلار بیت کوین به ترازنامه خود اضافه کرده و قصد دارد بیت کوین را به عنوان روش پرداخت بپذیرد. با این حال در گزارش اعلام درآمد سه ماهه دوم سال 2022 خود اعلام کرد که 75 درصد از دارایی های بیت کوین خود را نقد کرده است.

ماسک در آن زمان اظهار داشته که این فروش به دلیل عملکرد قیمت بیت کوین نبوده بلکه هدفی برای بهبود وضعیت جریان نقدی شرکت بوده است. در مقابل، میکرواستراتژی بیت کوین بیشتری را در طول زمستان ارزهای دیجیتال خریداری کرده و مشتاق افزایش ذخایر بیت کوین خود بوده است. این شرکت به جای دلار به هیئت مدیره خود بیت کوین پرداخت می کند.

میکرواستراتژی  اخیرا اعلام کرده است که از 3 می تا 28 ژوئن 480 بیت کوین دیگر خریداری کرده است. این شرکت اکنون 129.699 بیت کوین به ارزش 3 میلیارد دلار در اختیار دارد و این موضوع میکرواستراتژی را به مهم ترین دارنده نهادی بیت کوین تبدیل کرده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد درخواست مایکل سیلور از ایلان ماسک برای خرید بیشتر بیت کوین
سوال امنیتی :7+87 = ?