دوج کوین آماده تسخیر فضا

1401/06/22
دوج کوین آماده تسخیر فضا

اسپیس ایکس با وعده خرید کالا و پرتاب ماهواره Doge-1 احساسات صعودی و مثبت هولدرهای دوج کوین را افزایش داده است. براساس ادعای یکی از حامیان دوج کوین در اسپیس ایکس؛ در حال حاضر 100 گره دوج کوین در استارلینک ایلان ماسک در حال اجرا می باشند.

پس از اعلام خبر تحلیلگران مارکت دیجیتال 0.06531 دلار را به عنوان سطح مقاومت بعدی دوج کوین در روند صعودی آن شناسایی کرده اند و احتمال افزایش قیمت دارایی دیجیتال را پیش بینی نموده اند.

همزمان 7 شاکی جدید به پرونده شکایت 285 میلیارد دلاری علیه ایلان ماسک، پیوسته اند. طبق شکایتنامه، ایلان ماسک با حمایت از دوج کوین متهم به اجرای یک طرح هرمی است. علیرغم ادامه روند شکایت، قیمت دوج کوین افزایش یافته است.

در این دادخواست آمده است که ایلان ماسک، شرکت تسلا و شرکت گردشگری فضایی اسپیس ایکس عمدا قیمت دوج کوین را بالا برده اند. قیمت دوج کوین در دو سال گذشته 36 هزار درصد افزایش یافته است. در این فرآیند، متهمان پرونده، ایلان ماسک و شرکتهایش با هزینه سایر سرمایه گذاران دوج کوین ده ها میلیارد دلار سود کرده اند. همچنین طبق دادخواست دوج کوین فاقد ارزش ذاتی است و ارزش آن تنها به بازاریابی متهمان بستگی دارد.

با این حال، ایلان ماسک با وجود ادامه روند پرونده و پیوستن چند شاکی جدید حمایت خود از دوج کوین رابار دیگر اعلام کرده و سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری در این دارایی دیجیتال کرده است. او معتقد است دوج کوین به عنوان میم کوین محبوب جهانی پتانسیل بهتری از بیت کوین در پرداخت دارد.

پتانسیل صعودی دوج کوین

تحلیلگران انتظار دارند دوج کوین روند صعودی فعلی خود را حفظ کرده و شاهد افزایش فشار خرید و افزایش قیمت باشد. دنیس سرهیچوک، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، پتانسیل صعودی دوج کوین را شناسایی کرده و معتقد است که دوج کوین همزمان با انتشار خبر با عبور از سطح مقاومت 0.06531 دلار رشد خواهد کرد.

همچنین کارشناسان دیجیتال پیش از این نیز با شناسایی حداقل سه کاتالیزور اظهار داشته اند که دوج کوین تا پایان سه ماهه سوم 2022 در سپتامبر حداقل 50 درصد افزایش خواهد یافت. طبق بررسی، دوج کوین از ماه می سال گذشته الگوی «کنچ نزولی» را در نمودارهای بازه ‌ی زمانی طولانی ‌تر خود ترسیم کرده است و به احتمال بازگشت صعودی در ماه‌ های آینده اشاره نموده است.

همچنین اتفاقات پیرامون خرید توییتر توسط ایلان ماسک نیز تاثیر بسیاری بر قیمت بیت کوین و دوج کوین داشته است. در عین حال حجم تراکنش های زنجیره ای دوج کوین نیز در چند ماه اخیر افزایش یافته است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دوج کوین آماده تسخیر فضا
سوال امنیتی :9+56 = ?