راه اندازی اولین اپلیکیشن وام دهی آدا فایننس در شبکه اصلی کاردانو

1401/06/09
راه اندازی اولین اپلیکیشن وام دهی آدا فایننس در شبکه اصلی کاردانو

Aada Finance، پلتفرم وام دهی دارایی های دیجیتال، از راه اندازی پروتکل وام دهی V1 آدا فایننس در شبکه اصلی کاردانو تا 13 سپتامبر خبر داده است. V1 اولین پروتکل وام دهی و استقراضی خواهد بود که در شبکه اصلی کاردانو راه اندازی می شود.

پس از ماه‌ ها تست عمومی، آدا فایننس در نهایت در 31 آگوست اعلام کرد که آماده راه اندازی اپلیکیشن مورد آزمایش خود می باشد. راه اندازی این نسخه وام دهی در شبکه اصلی کاردانو اولین ادغام دیفای در این شبکه خواهد بود. این رویداد نقطه عطف مهمی در توسعه بلاک چین است که مطمئنا تاثیر مثبتی برای کل اکوسیستم خواهد داشت.

 این اقدام آدا فایننس تقریبا همزمان با ارتقاء هاردفورک واسیل در شبکه کاردانو صورت خواهد گرفت. این تیم قصد دارد به لطف رویکرد همتا به همتا پروتکل V1 از مزیت اولین حرکت پیش از ارتقاء واسیل استفاده کند و با ارائه راه حل ساده و کارآمد از مفهوم قرارداد هوشمند خطرات آتی مرتبط با هاردفورک را کاهش خواهد داد.

تامین امنیت پروتکل

یکی از جنبه های مهم امنیت پروتکل، توسعه بازبینی کد خارجی یا external audit است که این کار توسط شرکت دیجیتال و فین ‌تک وکیوم لبز با تجربه بازبینی کد گسترده انجام شده است. برخی از دستاوردهای شرکت شامل یافتن نقص های امنیتی در دو ارز دیجیتال برتر و توسعه دستورالعمل های امنیتی برای یک کیف پول سخت افزاری معروف سولانا بوده است.

بازبینی کامل کد وکیوم لبز یک گام ضروری برای اطمینان از اجرای قرارداد هوشمند قوی و بدون ریسک قبل از راه‌ اندازی شبکه اصلی بوده است که با رویکرد محصول اول آدا فایننس مطابقت دارد. محصول جدید این شرکت امکان دریافت و ارائه وام را بدون در معرض خطر قرار دادن سرمایه کاربران به طور ایمن و یکپارچه فراهم می کند.

درباره Aada Finance

آدا فایننس یک پروتکل وام دهی و استقراض غیرمتمرکز است که بر روی بلاک چین کاردانو ساخته شده است. قراردادهای هوشمند آن به کاربران امکان می دهد تا با استفاده از استراتژی اوراق قرضه NFT، دارایی ها را به روش همتا به همتا قرض دهند.

دیگر ویژگی پلتفرم، وام‌ دهی و استقراض چند دارایی از طریق اوراکل  Aada 3-Nodeاست که نقش اساسی در توانمند ساختن وام دهندگان برای تسویه وام های خود در صورت ورشکستگی ایفا می کند.

تیم آدا فایننس همچنین در بیانیه اخیر خود متعهد شده است که به پیروی از اصول اصلی تعهد جامعه محور و رویکرد اولیه کاردانو دیفای به توسعه بیشتر محصولات خود ادامه دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی اولین اپلیکیشن وام دهی آدا فایننس در شبکه اصلی کاردانو
سوال امنیتی :3+87 = ?