راه اندازی زودتر از موعود ادغام و افزایش قیمت اتریوم

1401/06/15
راه اندازی زودتر از موعود ادغام و افزایش قیمت اتریوم

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، روز سه شنبه در توییتی گفت که انتظار می رود ادغام بین 13 تا 15 سپتامبر آغاز شود. طبق اظهارات وی افزایش نرخ هش شبکه باعث شده است که ادغام زودتر از 15 سپتامبر انجام شود. ارتقاء Bellatrix؛ بخشی از فرایند ادغام تا چند ساعت آینده در Beacon Chain در دوره 144896 انجام خواهد شد. ویتالیک بوترین به کاربران یادآوری کرده است که حساب خود به روز کنند. قیمت اتریوم با اعلام خبر هارد فورک بلاتریکس بیش از 6 درصد افزایش یافته است.

با توجه به شمارش معکوس ادغام اتریوم در OKLink، آمادگی برای ادغام اتریوم تقریبا به 99 درصد رسیده است. علاوه بر این، نرخ هش شبکه 892.23 ترا هش بر ثانیه است که همچنان بالاتر از سطح مورد نیاز 872 ترا هش بر ثانیه می باشد که برای شروع ادغام شبکه اصلی اتریوم و زنجیره بیکن در سختی کل ترمینال کافی است.

هارد فورک Bellatrix Beacon Chain (لایه اجماع) را برای ادغام با Ethereum Mainnet (لایه اجرا) آماده می کند. همه گره ‌ها باید کاربران را به ‌روزرسانی کنند تا بلاک ‌ها را پس از هارد فورک تأیید نمایند. هارد فورک همچنین قوانین جدیدی را به پروتکل اضافه کرده است.

طبق اظهارات تیم توسعه ارتقای بعدی هارد فورک پاریس خواهد بود که در لایه اجرا اتفاق خواهد افتاد و به دنبال آن ادغام بین 13 تا 15 سپتامبر رخ خواهد داد. طبق ردیاب تاریخی ادغام توصیه شده بنیاد اتریوم، تاریخ تخمینی 15 سپتامبر است. با این حال؛ داده ها بر اساس نرخ هش تغییر خواهد کرد. به گفته تیم توسعه محتمل ترین زمان ادغام در 14 سپتامبر خواهد بود.

افزایش قیمت اتریوم قبل از هارد فورک

قیمت اتریوم در آستانه ارتقای Bellatrix در روند صعودی بود و قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته بیش از 6 درصد افزایش یافته است و به قیمت فعلی 1659 دلار رسیده است. حجم معاملات اتریوم نیز به 65 درصد افزایش یافته است. همچنین، اتریوم به پایین ترین و بالاترین سطح 24 ساعته بترتیب 1559 دلار و 1670 دلار رسیده است. با این حال، این رالی کوتاه مدت بوده و قیمت اتریوم اندکی کاهش یافته است.

هارد فورک می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت یک ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. بدین ترتیب فرایند فورک می تواند باعث تغییر شدید یک ارز دیجیتال و ارزهای همبسته آن شود. در مورد اتریوم، یک فورک می تواند قیمت اتریوم را بیش از 10 درصد افزایش دهد و احتمالا به دلیل همبستگی نزدیک اتریوم با بزرگترین ارز دیجیتال، احتمال افزایش قیمت بیت کوین نیز وجود خواهد داشت.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی زودتر از موعود ادغام و افزایش قیمت اتریوم
سوال امنیتی :7+64 = ?