راه اندازی نمایندگی خدمات بایننس در ایتالیا

1401/03/07
راه اندازی نمایندگی خدمات بایننس در ایتالیا

بر اساس توییتی از چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بایننس، این شرکت اکنون یک نهاد تحت نظارت در ایتالیا می باشد. این خبر روز 27 می در حساب توییتر وی تأیید و همزمان از همکاری رسمی بایننس با شرکت OAM ایتالیا، مرجع انحصاری و مستقل برای مدیریت فهرست عوامل مالی و کارگزاران معتبر، رونمایی کرده است.
بایننس اولین صرافی بزرگی ست که در ایتالیا فروشگاهی راه اندازی کرده و خدمات خود را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی،VASP در کشور های گروه هفت، G7 پس از ثبت موفقیت آمیز توسط ناظران مالی ایتالیا ارائه داده است. پلتفرم چانگ پنگ ژائو، بایننس پیش از این از بررسی های نظارتی ایتالیا و سایر مناطق مهم اروپا از جمله آلمان و هلند چشم پوشی کرده بود اما اکنون با هدف گسترش خدمات جهانی خود سعی در گرفتن مجوز برای ارائه خدمات خود در این مناطق می باشد.

اهداف گسترش جهانی خدمات بایننس

از ابتدای سال، صرافی ارز دیجیتال بایننس، از اهداف خود در راستای دستیابی به سیاست های بهتر به عنوان بخشی از گسترش خود به بازارهای اروپایی و خاورمیانه رونمایی کرده است. براساس گزارش رسانه اروپاییEWN، صرافی بایننس اخیرا تاییدیه ناظران بازار فرانسه را نیز گرفته و یک صندوق عظیم 100 میلیون یورویی برای حمایت از سازندگان فرانسوی و اکوسیستم رو به رشد وب3 در کشور فرانسه راه اندازی کرده است. همچنین در خلال کنفرانس Finance FWD در اوایل ماه می، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرده است که این شرکت به عنوان بخشی از اهداف خود به دنبال دستیابی به مجوز خدمات دیجیتال در آلمان می باشد.
همزمان با فعالیت بایننس برای کسب مجوز در کشور های مختلف، این صرافی در حال حاضر با مجوزهای خدمات دیجیتال صادر شده از رگولاتورهای ابوظبی، بحرین و دبی در خاورمیانه حضور پررنگی دارد. طبق گزارش رسانه اروپایی EWN، بایننس اولین صرافی دارایی دیجیتال است که مجوز خدمات دارایی های دیجیتال را از بانک مرکزی بحرین دریافت کرده است. براساس مجوز ارائه شده توسط بانک مرکزی بحرین، امکان فعالیت بایننس در بحرین و ارائه خدماتی از جمله تجارت ارزهای دیجیتال، نگهداری و خدمات مدیریت پورتفولیو به کاربران بحرینی امکان پذیر شده است.
روز جمعه، 27 می، مدیر عامل بایننس همچنین از همکاری بین Binance Pay و JA Hotels رونمایی کرده است. JA Hotels، یکی از قدیمی ‌ترین فروشگاه های زنجیره ای امارات متحده عربی با هتل‌ هایی در دبی، مالدیو، سیشل و ... می باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی نمایندگی خدمات بایننس در ایتالیا
سوال امنیتی :4+55 = ?