راه اندازی پلتفرم جدید خرید و فروش ارزهای دیجیتال توسط بایننس

1400/12/17
راه اندازی پلتفرم جدید خرید و فروش ارزهای دیجیتال توسط بایننس

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، در حال تقویت فن آوری خرید ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات با راه اندازی سیستم جدید پرداخت دیجیتال خود می باشد. این صرافی ارز دیجیتال روز دوشنبه 7 مارس رسماً راه اندازی Bifinity، شرکت رسمی تبدیل ارزهای فیات به رمز ارزها در بایننس را برای اتصال خدمات ارز دیجیتال با سیستم مالی سنتی را اعلام کرد.

تمرکز بایننس روی پرداخت های رمزارز با پلتفرم Bifinity

Bifinity از بیش از 50 ارز دیجیتال، از جمله کوین های اصلی مانند ارز BTC و اتریوم (ETH) و همچنین پلتفرم های پرداخت محبوب مانند ویزا و مسترکارت و غیره را پشتیبانی خواهد کرد.
پلت فرم جدید پرداخت دیجیتال به طور خاص به سرمایه گذاران و بیزینس ها اجازه می دهد تا از طریق ارائه خدمات خرید و فروش دیجیتال و همچنین ادغام پرداخت های رمزارز API، خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال را ارائه دهند.

همکاری Eqonex با Bifinity

برای پر کردن شکاف بین صنعت ارزهای دیجیتال و امور مالی سنتی، Bifinity با چندین شرکت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، از جمله Eqonex، یک شرکت سرمایه ‌گذاری دارایی دیجیتال شریک شده است.
طبق بیانیه Eqonex، Bifinity وارد یک شراکت استراتژیک با آنها شده تا وام 36 میلیون دلاری قابل تبدیل برای توسعه مشترک محصولات را ارائه کند. 
Bifinity همچنین حق دارد از طرف شرکت خود، مدیر اجرایی، مدیر ارشد مالی و مدیر ارشد حقوقی و همچنین نامزدی دو کرسی در هیئت مدیره Eqonex را انتخاب کند. Eqonex برای ارائه محصولات سرمایه گذاری بیت کوین مانند معاملات فیوچرز بیت کوین شناخته شده است.

اهداف Bifinity

به غیر از Eqonex، Bifinity با ارائه دهندگان اصلی کیف پول های ارزهای دیجیتال و پلتفرم ‌های بلاک چین، از جمله Safepal و Ziliqa، همکاری خواهد کرد تا راه‌ حل ‌های خرید با ارزهای فیات در داخل کیف پول را به مشتریان خود ارائه دهند. این اقدام باعث می شود تا بدون خروج کاربران از پلتفرم های ارز دیجیتال آنها را با رقابتی‌ ترین نرخ ‌ها در این صنعت خریداری کنند. علاوه بر این، Bifinity با پلتفرم پرداخت تخصصی Paysafe و پردازشگر پرداخت جهانی Checkout.com نیز همکاری می کند.
هلن های، رئیس Bifinity، گفت که تقاضا برای تبدیل ارزهای فیات به ارزهای دیجیتال جدید در حال افزایش است زیرا اقتصاد کریپتو و وب 3 همچنان در حال رشد است. هدف از راه ‌اندازی Bifinity در بایننس تسریع پذیرش ارزهای دیجیتال می باشد. هلن های تا کنون چندین سمت در بایننس داشته است، از جمله رئیس بخش توکن غیرقابل تعویض و توکن بایننس بوده است.

جدیدترین و بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی پلتفرم جدید خرید و فروش ارزهای دیجیتال توسط بایننس
سوال امنیتی :4+74 = ?