رسیدگی به مقررات استیبل کوین در ایالات متحده آمریکا

1401/01/22
رسیدگی به مقررات استیبل کوین در ایالات متحده آمریکا

در حال حاضر، دموکرات ‌ها در مورد اینکه آیا دولت بایدن یا کنگره باید مستقیماً به مقررات استیبل کوین رسیدگی کنند، اختلاف نظر دارند، طبق گفته دولت بایدن، از اکتبر 2021، استیبل کوین ها تقریباً 500 درصد رشد کرده اند. با وجود اجماع دو حزبی در مورد نیاز به مداخله فدرال در بازار استیبل کوین، زمان دقیق اجرای قوانین مشخص نیست.
براساس اظهارات سناتور پت تومی، یکی از اعضای کمیته بانکداری سنا، تنظیم مقررات صنعت ارزهای دیجیتال  بخش مهمی از رشد ارزهای دیجیتال می باشد و وجود وضوح نظارتی بسیار سازنده خواهد بود. سناتور تومی حامی مقررات استیبل کوین ها از طریق موسسات مالی دولتی است.

لایحه پیشنهادی سناتور تومی

هفته گذشته، کمیته بانکی سنا پیش ‌نویس لایحه ‌ای را منتشر کرد که در آن سناتور تومی اظهار داشت که از صادرکنندگان استیبل کوین می‌ خواهد سیاست ‌های بازخرید شفافی را اتخاذ کنند. سناتور تومی معتقد است که با اجازه دادن به صادرکنندگان استیبل کوین بر اساس قوانین ایالتی، این امر به بسیاری از نگرانی های صنعت، به ویژه اقدامات اخیر CFTC علیه تتر پاسخ خواهد داد.

تردید دموکرات ها از وضع قوانین استیبل کوین ها

به گفته وال استریت ژورنال، با این حال، برخی از دموکرات ‌ها نسبت به مقابله با این نوع قوانین مردد هستند و ترجیح می‌ دهند لایحه ‌ای را تصویب کنند که به طیف گسترده ‌تری از مسائل نظارتی مرتبط با ارزهای دیجیتال بپردازد.
در غیاب اقدامات کنگره، دولت بایدن اعلام کرد که از شورای نظارت بر ثبات مالی جنت یلن، وزیر خزانه داری خواسته تا با بررسی و پردازش قوانین استیبل کوین ها با عنوان اهمیت سیستمی برای ثبات بازارهای مالی باعث ایجاد نظارت شدیدتر بر دارایی های استیبل کوین شود.
سناتور شرود براون، رئیس کمیته بانکی سنا معتقد است که دولت بایدن باید تحت اختیار خود قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال را تنظیم نماید. با این حال، نماینده دیگر ریچی تورس، مخالف این اقدام می باشد و ترجیح او تنظیم قوانین تحت نظر کنگره است و بدون قوانین کنگره، مقررات می ‌تواند از دولتی به دولت دیگر بسیار متفاوت باشد.

تاخیر در تنظیم قوانین به ضرر دموکرات ها

فرمان اجرایی بایدن در ماه گذشته از سوی دولت از آژانس ‌ها درخواست کرده تا قوانین جدید مورد نیاز برای بهبود مدیریت دارایی ‌های دیجیتال را بررسی کنند. با توجه به اینکه برخی از این بررسی ‌ها ممکن است ماه ‌ها طول بکشد، قانونگذاران پیش‌ بینی می ‌کنند که کنگره تا سال آینده هیچ اقدام بزرگی در مورد ارزهای دیجیتال انجام نخواهد داد که بدین ترتیب، اگر دموکرات‌ ها نتوانند بر اساس مقررات استیبل کوین عمل کنند این اقدام به دموکرات ‌ها در انتخابات میان‌ دوره‌ ای آتی آسیب خواهد رساند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رسیدگی به مقررات استیبل کوین در ایالات متحده آمریکا
سوال امنیتی :7+58 = ?