رشد قیمت بیت کوین تا میلیون دلار بگفته بنیانگذار BitMex

1400/12/29
رشد قیمت بیت کوین تا میلیون دلار بگفته بنیانگذار BitMex

ارزش دارایی دیجیتال بیت کوین از آینده متصور شده خود فاصله زیادی دارد و هنوز در دوره ‌های اولیه  خود می باشد . این امر موجب ایجاد پیش بینی های خوش بینانه ای برای قیمت بیت کوین شده است. آخرین پیش ‌بینی ‌ها از سوی آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران بیت ‌مکس، انجام شده است که پیش ‌بینی می کند که بیت کوین به 1 میلیون دلار خواهد رسید.

دلایل رشد قیمت بیت کوین

با افزایش فشارهای سیاسی/اجتماعی بر بازارهای مالی، که برجسته ترین آنها تهاجم روسیه به اوکراین است و منجر به تحریم های متعدد علیه روسیه شده است. آرتور هیز در یک پست وبلاگی اخیر با عنوان "انرژی لغو شده"، به این جنگ رو به رشد و واکنش بقیه جهان اشاره می کند.
براساس ادعای آرتور هیز: بیت کوین بدنبال افزایش قیمت طلا با یک دوره تغییر فازی مواجه خواهد شد و مارکت با این تغییر فاز شاهد افزایش تقاضا برای دارایی هایی دیجیتال و طلا خواهد بود. وی افزود که بازار می تواند شاهد قیمت های خیره کننده طلا باشد که غیرقابل درک به نظر می رسد. رشد در رقیب بیت کوین، طلا، باعث رشد دارایی های دیجیتال خواهد بود.
براساس استدلال مدیرعامل بیت مکس، رشد طلا همچنین باعث رشد سریع بیت کوین خواهد شد و زمانی که طلا به بالای 10.000 دلار می رسد، بیت کوین به 1.000.000 دلار خواهد رسید. همچنین بازارهای نزولی ارزهای فیات بزرگترین انتقال ثروتی که جهان تاکنون بخود دیده را آغاز خواهند کرد.

بیت کوین بهتر از دارایی فیزیکی

مدیر عامل BitMex هر دوی این دارایی ها را به عنوان ذخیره ثروت مفید می داند اما با توجه به سابقه ای مبادلات در طول تاریخ، همچنان طلا توسط بانک ها خریداری خواهد شد و از آنجایی که یک دارایی فیزیکی است، به حمل و نقل در سراسر جهان نیاز خواهد داشت تا بانک ها و کشورها آن را به عنوان ذخیره ثروت در اختیار داشته باشند و بانک ها ممکن است از جابجایی آن خسته شوند.
او گفت که طلا یک ثروت باارزش است، اما ذخیره فردی آن می تواند بسیار سخت باشد. در مقایسه ذخیره بیت کوین سخت نیست، به فضای زیادی نیاز ندارد و به راحتی قابل جابجایی است. او در پایان می‌گوید: مردم نباید اجازه دهند موسسات مختلف مالی، به دلیل اینکه افراد می‌ خواهند با استفاده از سیستم‌ های پولی مختلف از ثروت خود محافظت کنند، آنها را کنترل کنند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رشد قیمت بیت کوین تا میلیون دلار بگفته بنیانگذار BitMex
سوال امنیتی :7+43 = ?