روند افزایشی خرید بیت کوین توسط نهنگ ها

1401/01/22
روند افزایشی خرید بیت کوین توسط نهنگ ها

با وجود نوسانات اخیر قیمت بیت کوین، نهنگ ها همچنان به خرید و نگهداری بیت کوین ادامه می دهند. سرمایه گذاران بزرگ هر روز بیت کوین می خرند و با وجود عدم اطمینان فعلی در بازار، موقعیت خود را افزایش می دهند. براساس گزارش Whale Stats، نهنگ بیت کوینی هر روز یک میلیون دلار بیت کوین خریداری می کند که این اقدام نشان دهنده خوشبین بودن سرمایه گذاران نسبت به آینده بیت کوین است.
نوسانات اخیر قیمت بیت کوین لزوماً نشان نمی دهد که سرمایه گذاران و دارندگان بزرگ در حال حاضر چه اهدافی دارند. بسیاری از نهنگ های بزرگ بیت کوین به صورت روزانه بیت کوین می خرند بدون اینکه به قیمت یا عملکرد بیت کوین در بازار اهمیت دهند. آنها فقط هر روز کوین های بیشتری را خریداری می کنند.
براساس یک گزارش دیگر از BitInfocharts ، نهنگ بیت کوین دیگری وجود دارد که روزانه یک میلیون دلار بیت کوین می خرد. او هر روز نزدیک به 25 بیت کوین خریداری می کند و این وجوه را به کیف پول خود اضافه می کند که این خریدها بدون در نظر گرفتن نوسانات قیمت بیت کوین در بازار است.

تحر کات نهنگ های بزرگ همزمان با نوسانات بازار

این نهنگ مدت زیادی است که بیت کوین می خرد. در واقع، از فوریه این سرمایه گذار بزرگ بیت کوین همچنان سرمایه بیشتری به ذخایر بیت کوین خود اضافه کرده است. در زمان نگارش این مقاله، او بیش از 9700 بیت کوین داشته است که با قیمت های فعلی این مقدار معادل 412.5 میلیون دلار می باشد.
این سرمایه گذار می تواند یک صرافی ارز دیجیتال یا یک واسطه ساده باشد که در حال خرید و فروش ارزهای مجازی به معامله گران دیگر است. بنابراین، لزوما این تحرکات مربوط به یک سرمایه گذار نیست، این اقدام می تواند در مورد یک بورس یا یک شرکت بزرگ نیز باشد.
لازم به ذکر است که بیت کوین ساعاتی پیش از 44500 دلار به 42000 دلار کاهش یافته است. اکنون قیمت بزرگترین ارز مجازی در حدود 42500 دلار تثبیت شده است. با تمام این تفاسیر بلاتکلیفی در بازار وجود دارد و سرمایه گذاران توجه زیادی به نوسانات بیت کوین دارند.
نکته دیگری که باید در نظر بگیریم این است که 43000 دلار به نظر منطقه ای با سطح مقاومت قوی است. این بسیار مهم است زیرا اگر کوین یک بار دیگر شروع به صعود کند، می تواند در آینده نزدیک بر بیت کوین تأثیر بگذارد.
در حال حاضر، روند قیمت بیت کوین مشخص نیست، اما واضح است، اگر پذیرش در سراسر جهان ادامه یابد، تقاضا در نهایت از پیشنهاد پیشی خواهد گرفت که افزایش قیمت بیت کوین را در برخواهد داشت.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد روند افزایشی خرید بیت کوین توسط نهنگ ها
سوال امنیتی :5+68 = ?