روند صعودی میم کوین ها همزمان با کاهش 3 درصدی شیبا اینو

1401/07/04
روند صعودی میم کوین ها همزمان با کاهش 3 درصدی شیبا اینو

قیمت شیبا اینو تحت تاثیر احساسات نزولی یبازار کاهش یافته و طی 24 ساعت گذشته، با ثبت 433 میلیون دلار در حجم معاملات ارزش بازار خود را با اندکی کاهش به 6.63 میلیارد دلار رسانده است. قیمت شیبا اینو نیز در 24 ساعت گذشته بیش از 3.56  درصد کاهش یافته است. افت قیمتی شیبا اینو به فشار نزولی میم کوین افزوده و باعث از دست دادن 19 درصد از ارزش دارایی در ماه گذشته شده است.

شیبا اینو در چند ماه گذشته از رتبه ده دارایی دیجیتال برتر خارج شده و اکنون به عنوان دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ رتبه بندی شده است. شیبا اینو در پایان سال گذشته روند صعودی بزرگی را ثبت و به بالاترین حد خود رسید. با این حال، از آن زمان تاکنون 86 درصد از اوج قیمتی خود سقوط کرده است.

در چند هفته گذشته، شیبا اینو همزمان با روند نزولی مارکت و کاهش قیمت بیت کوین، برای تثبیت قیمتی خود تلاش کرده و توانسته است به مدت دو ماه بالای سطح  0.00001 دلار باقی بماند. شیبا اینو در اواخر جولای از این سطح عبور کرده و با رشد بیش از 50 درصدی برای مدتی روند صعودی خود را حفظ نمود.

با این حال، روند نزولی شیبا اینو از اواسط سپتامبر آغاز شده است و در صورت ادامه روند، قیمت دارایی را به زیر سطوح 0.00001 دلار کاهش خواهد داد و احتمالا شیبا تا سطوح حمایت 0.0000093 و 0.0000083 دلار کاهش خواهد یافت. به گفته کارشناسان مارکت؛ در حالی که چنین کاهشی می‌تواند در کوتاه‌ مدت نزولی به نظر برسد، می‌تواند با تشویق خریداران در قیمت کم یک روند صعودی بلندمدت ایجاد نماید.

احتمال روند صعودی میم کوین Tamadoge

در حالی که شیبا اینو در کوتاه‌ مدت نزولی به نظر می‌ رسد، تامادوج، جدیدترین میم کوین مارکت احتمالا پس از عرضه در بورس OKX سود قابل‌توجهی خواهد داشت. میم کوین  TAMA در روز سه شنبه، 27 سپتامبر در صرافی ارز دیجیتالOKX عرضه خواهد شد.

تامادوج اخیرا عنوان محبوب یکی از موفق ترین پیش فروش های تاریخ ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. این میم کوین با جمع آوری پیش فروش 19 میلیون دلاری خود خیلی زودتر از موعد مقرر به پایان رسیده است. پیش فروش تامادوج موفق تر از عرضه اولیه اتریوم در سال 2014 بوده است.

میم کوین تامادوج که عرضه کوین بخشی از بازی برای کسب درآمد، P2E را نیز پذیرفته قرار است با توسعه Tamaverse متاورس خود را نیز توسعه دهد. برخلاف دیگر میم کوین ها، تامادوج دارای توکنومیک قوی با عرضه ثابت 2 میلیارد کوین است که نیمی از کل عرضه خود را در دوره پیش فروش فروخته است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد روند صعودی میم کوین ها همزمان با کاهش 3 درصدی شیبا اینو
سوال امنیتی :4+60 = ?