زنگ خطر بیت کوین در کانادا

1400/12/05
زنگ خطر بیت کوین در کانادا

چند وقت اخیر کشور کانادا شاهد ناآرامی های بود که از طرف کامیون داران در این کشور بوجود امده بود. دلیل این اعتراض دستورالعمل اجباری دولت برای ورود کامیون داران به خاک ایالات متحده با گواهی واکسیناسیون بود. این باعث تظاهرات سه هفته‌ای در کانادا شد و منجر به حکومت نظامی، مسدود شدن حساب‌های بانکی و همچنین  خسارت به اقتصاد این کشور شد. اکنون خالق Ruby on Rails ( یک چارچوب وب کاربردی در سمت سرور است) دیوید هاین مایر هانسون که یک برنامه نویس دانمارکی، همچنین شریک شرکت توسعه نرم افزار مبتنی بر وب Basecamp و یکی از طرفداران ارز دیجیتال بیت کوین هست، پس از مشاهده واکنش دولت کانادا به کاروان آزادی، در مقابل بیت کوین تسلیم شد. 

اعتراضات در کانادا

خالق Ruby on Rails می گوید وضعیت در کانادا وحشتناک و یک زنگ بیدارباش واقعی است. او اعتراف می کند که در مورد بیت کوین و ارز دیجیتال اشتباه کرده است. چراکه هزینه های این اعتراضات با بیت کوین پرداخته می شده است.
همچنین او خاطر نشان کرد که اگر چند ماه پیش، می‌گفتید یک تظاهرات مسالمت‌آمیز سه هفته‌ای در کانادا می‌توانست منجر به حکومت نظامی، مسدود شدن حساب‌های بانکی و قوانین تأمین مالی تروریست‌ها برای شکار اهداکنندگان معترض شود، قابل اعتماد نمی‌دانستم.

نظر دیوید هاین مایر هانسون در مورد بیت کوین 

هانسون با اشاره به اینکه از اوایل دهه 2010 بیت کوین را محکوم کرده است، شروع کرد به گفتن اینکه  "من در مورد بیت کوین و بقیه جهان کریپتو بدبین بوده ام" و دلایل زیادی را برای مخالفت خود ذکر کرد، از جمله مصرف بالای انرژی توسط ماینرهای بیت کوین، کارمزدهای بالای تراکنش های این ارز و توان عملیاتی کم ان، طرح‌های دائمی پامپ در شت‌کوین‌ها و تقلب تتر از جمله دلایلی بود که هانسون برای مخالفت با بیت کوین بیان کرد. ولی این شخص بعد از مدتی رویکرد خود را نسبت به بیت کوین تغیر داده است. این برنامه نویس توضیح داد که در حالی که مزایای بیت کوین و ارزهای دیجیتال را در کشورهایی مانند ونزوئلا، چین یا ایران بیشتر می بیند.  
همچنین مقامات امنیتی این کشور، با استناد به قانون شرایط اضطراری به منظور پایان دادن به اعتراض کامیون داران کاروان آزادی شرایط جدیدی را تسویب کردند. یکی از مقررات ارائه شده توسط قانون این است که به موسسات مالی و صرافی‌های رمزنگاری اجازه می‌دهد تا حساب‌های بانکی و کیف پول‌های رمزنگاری مرتبط با اعتراض را بدون کسب مجوز از صاحبان این کیف پولها مسدود کنند.

جدید ترین و مهم ترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد زنگ خطر بیت کوین در کانادا
سوال امنیتی :3+34 = ?