سقوط بیت کوین نهنگ های اتریوم را بیدار کرده است.

1400/12/23
سقوط بیت کوین نهنگ های اتریوم را بیدار کرده است.

 همزمان با سقوط قیمت خرید بیت کوین نهنگ های اتریوم آلت کوین های بیشتری می خرند. داده‌های جدید نشان می‌دهد که در حال حاضر که بیت کوین به زیر 40000 هزار دلار سقوط کرده است؛ بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم شناخته شده در جهان در حال جمع آوری استیبل کوین ها و سایر آلت کوین ها هستند. با توجه به داده های WhaleStats پلتفرم ردیابی نهنگ ها نشان می دهد 1000 کیف پول برتر اتریوم شروع به تبدیل دارایی های خود به استیبل کوین هایی مثل USD Coin (USDC)، Tether (USDT) و Binance USD (BUSD) و همچنین اتریوم (ETH) و چند آلت کوین با پتانسیل بازار کرده اند. 
سرمایه گزاران بزرگ مانند نهنگ ها در افت بازار شروع به خرید ارزهای دیجیتال مورد نظر خود کرده اند و به طور متوسط 62569 دلار پالیگان (MATIC) جمع آوری کردند. نهنگ های اتریوم همچنین علاوه بر خرید پالیگان (MATIC) ارزهای دیجیتال دیگه ای را هم خریداری کرده اند که در ادامه آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد؛ رمز ارز flexUSD که استیبل کوینی هستش معادل یک دلار آمریکا قیمت دارد در لیست این خریدارها وجود دارد. در رتبه هفتم خرید این نهنگ ها هگز (Hex) قرار دارد. هگز(Hex) پروژه ای برای بازآفرینی یک محصول بانکی مشترک به نام سپرده مدت دار است. این توکن در قالب یک قرارداد هوشمند در بلاکچین اتریوم کاملا خود کار فعالیت میکند. نهنگ های اتریوم به طور متوسط 28133 دلار از دارایی رمزنگاری شده را که برای خرید توکن هگز (Hex) اختصاص داده اند.
شبکه غیرمتمرکز چین لینک (LINK) با میانگین مبلغ خرید 27934 دلار در رتبه هشتم قرار دارد. این رمز ارز هم چندین بار توسط نهنگ های اتریوم شکار شده است.
Basic Attention Token (BAT)، توکن مفید مرورگر وب ضد تبلیغات Brave and Wrapped Bitcoin (WBTC) که بیت کوین را در اتریوم بر اساس 1:1 نشان می دهد، فهرست را تکمیل می کند.

لیست نمایش داده شده مجموعه خرید این نهنگ ها در یک هفته اخیر است.

لیست خرید نهنگ ها

روند کار نهنگ ها در بازار کریپتو

اگر یک نهنگ بخواهد کوین های بیشتری را با قیمت ارزان تری به دست آورد، تنها کاری که انجام میدهد این است که اقدام به فروش بخشی از دارایی موجود در کیف پول خود میکند. این باعث شروع روند نزولی بازار میشود و فروشنده های زیادی وارد بازار میشوند و شاهد ریزش قیمت رمز ارزها در چنین شرایطی هستیم. در این شرایط آنها میتوانند ارزهای خود را به راحتی و با قیمت های پایین تر خریداری کنند یا ارزهایی که کاهش قیمت داشته اند را در بهترین قیمت خریداری کنند. این حرکات باعث جمع اوری ارزهای با پتانسیل بالا به دست نهنگ ها می شود.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سقوط بیت کوین نهنگ های اتریوم را بیدار کرده است.
سوال امنیتی :2+40 = ?