سیگنال صعودی شیبا اینو

1401/06/02
سیگنال صعودی شیبا اینو

طبق ادعای جامعه شیبا اینو؛ 111 تریلیون شیبا اینو در دوازده ماه آینده سوزانده خواهد شد. این توکن سوزی عظیم شیبا اینو احتمالا همان سیگنال صعودی است که هولدرهای شیبا اینو پیش بینی کرده اند. همچنین تحلیلگران نوسانات شیبا اینو را صعودی تشخیص داده و اظهار داشته اند که قیمت شیبا اینو آماده جبران ضررهای خود است.

فرایند توکن سوزی شیبا اینو همچنان یک موضوع داغ در جامعه شیبا اینو است و توکن سوزی افزایشی این میم کوین در دو ماه گذشته باعث افزایش قیمت شیبا شده است. همچنین به گفته مدیر کانال Discord جامعه شیبا، این برآورد شامل توکن سوزی های جامعه، پروژه های رایت مانند پورتال رایت شیبا اینو و سایر رویدادهایی که به صورت دوره ای اعلام می شوند، نیست و مربوط به پروژه های جدید توسعه دهندگان میم کوین می باشد.

جامعه شیبا اینو اخیرا با راه اندازی چندین پروژه از جمله شیباریوم و پروژه متاورسی شیبا اینو احساسات صعودی را در بین دارندگان این ارز ایجاد کرده است. به گفته یکی از مدیران اجرایی این طرح، تغییر نام متاورس شیبا اینو پتانسیل ایجاد یک نیروی محرک مثبت دیگر را برای احساسات صعودی سرمایه گذاران دارد.

از زمان راه اندازی پورتال رایت تاکنون نیز بیش از 410.37 تریلیون توکن شیبا اینو سوزانده شده است. بدین ترتیب، توکن های سوزانده شده به کیف پول های بدون استفاده فرستاده شده و برای همیشه از گردش خارج شده اند. به گفته کارشناسان، فرایند توکن سوزی باعث کاهش تعداد توکن های شیبا در گردش شده و ارزش آنرا افزایش می دهد.

شرکت Shiba Eternity در جشنواره Gamescom

در راستای افزایش ارزش شیبا اینو؛ بازی کلکسیون کارت شیبا اینو، Shiba Eternity، به Gamescom، بزرگترین جشنواره صنعت گیمینگ و نمایشگاه تجاری جهان خواهد رفت و احتمالا این اقدام باعث افزایش پذیرش شیبا اینو و محبوبیت آن در بین سرمایه گذاران خواهد شد.

ویلیام ولک، مدیر گیمینگ شیبا اینو قرار است در جشنواره Gamescom شرکت کند و پروژه شیبا اینو را معرفی نماید. ناشران و شرکت ‌های توسعه گیمینگ، نرم‌ افزار و سخت ‌افزار هر ساله در این جشنواره شرکت کرده و از پروژه های جدید خود رونمایی می کنند.

به گفته تحلیلگران روند قیمت شیبا اینو با توسعه صنعت گیمینگ و متاورس خود همزمان با افزایش فرایند توکن سوزی احیا و ضررهای خود را جبران خواهد نمود. شیبا نایت، تحلیلگر و تریدر ارزهای دیجیتال، شکل گیری روند رو به رشدی را در نمودار قیمتی شیبا اینو شناسایی و بهبودی را در این میم کوین پیش بینی کرده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سیگنال صعودی شیبا اینو
سوال امنیتی :3+76 = ?