سیگنال صعودی شیبا همزمان با افزایش انباشت نهنگ های اتریوم

1402/04/17
سیگنال صعودی شیبا همزمان با افزایش انباشت نهنگ های اتریوم

همزمان با روند صعودی، میم کوین شیبا اینو به تازگی حجم انباشت خود را افزایش داده و تعداد هولدرهای شیبا اینو به بالاترین حد خود یعنی به 1.22 میلیون رسیده است. همچنین با ارسال سیگنال‌ های صعودی قوی شیبا اینو در صنعت افزایش بزرگی در ذخایر نهنگ ‌ها مشاهده شده است.

براساس گزارش ردیاب نهنگ WhaleStats، 500 نهنگ برتر اتریوم بیش از 157.4 میلیون دلار توکن شیبا اینو در اختیار گرفته اند. در واقع، ارز دیجیتال شیبا اینو هم اکنون سهم 5.3 درصدی از کل دارایی نهنگ های اتریوم را داراست. همچنین طبق گزارش روز گذشته نیز بیش از 600 میلیارد توکن شیبا اینو به انباشت نهنگ های برتر اتریوم اضافه شده است.

طبق اظهارات کارشناسان، افزایش انباشت شیبا اینو در میان نهنگ ها یک شاخص صعودی قوی برای آلت کوین است. طبق داده های کوین مارکت کپ، قیمت شیبا اینو در 24 ساعت اخیر نزدیک 2 درصد افزایش یافته است. بدین ترتیب با شروع فعالیت نهنگ ‌ها که نشانه های بهبود قوی بوده اند، احساسات مثبت مارکت نسبت به صعود میم کوین افزایش یافته است. طبق داده ها، خریداران در سطوح مقاومتی میم کوین فعال بوده اند.

همچنین معیارهای تراکنش نهنگ شیبا، فعالیت سالم نهنگ ها را در هفت روز گذشته ثبت کرده است. در واقع تراکنش‌ های نهنگ‌ ها به ارزش بیش از یک میلیون دلار در دو روز گذشته رسیده که بیش از هر دوره دیگری در هفت روز گذشته بوده است.

احتمال شروع نوسانات نزولی شیبا اینو

طبق گزارش کوین مارکت کپ، با وجود اینکه، سود هفتگی توکن همچنان بالای 5 درصد بوده است، شیبا اینو پس از یک افت جزئی در چند ساعت اخیر با قیمت 0.00001299 دلار معامله شده است. با این حال، روند صعودی هفته گذشته باعث شده تا شیبا اینو همچنان رتبه دهم بازار را حفظ کند.

تحول نگران کننده دیگر احتمالا کاهش حجم معاملات شیبا اینو در روزهای اخیر بوده است. به گفته سنتیمنت، در 24 ساعت گذشته حجم معاملات شیبا اینو 40 درصد کاهش یافته است. این گزارش احتمالا بدین معنی است که افزایش اخیر در تجمع نهنگ ها چیزی بیش از یک نما و شوی نمایشی از سوی نهنگ ها نبوده است.

پورتال رایت شیباریوم نیز اخیرا به ‌روزرسانی مکانیزم رایت توکن شیبا اینو را منتشر کرده است. براساس گزارش شیباریوم، در هفت روز گذشته بیش از 272 میلیون توکن شیبا در بیش از 101 تراکنش سوزانده شده و فرآیند توکن سوزی توکن ‌های بسیاری را حذف کرده است، با این حال قیمت توکن افزایش قیمت عمده ای نداشته است.

طبق پیش بینی کارشناسان؛ قیمت شیبا اینو در طولانی مدت افزایش خواهد یافت و احتمالا تا سال2027 به 0.000121 دلار خواهد رسید. 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سیگنال صعودی شیبا همزمان با افزایش انباشت نهنگ های اتریوم
سوال امنیتی :2+35 = ?