شرط محافظت بیت کوین از سرمایه گذاران در مقابل تورم

1401/06/01
شرط محافظت بیت کوین از سرمایه گذاران در مقابل تورم

آنتونی اسکاراموچی، مدیرعامل اسکای بریج کپیتال معتقد است در حالی که بیت کوین همچنان یک دارایی جذاب است، به پهنای باند مناسب کیف پول برای پوشش تورمی نرسیده است. مدیرعامل اسکای بریج در مصاحبه با CNBC اظهار داشته است که بیت‌ کوین دارایی فنی نوظهوری است که باید در حدود یک میلیارد کیف پول دیجیتال نگهداری شود تا بتواند به عنوان محافظی در برابر تورم عمل نماید.

در حال حاضر تعداد دقیق کیف پول های بیت کوین در جهان ناشناخته است، با این حال به تخمین کارشناسان احتمالا تعداد تقریبی آن 200 میلیون می باشد.

توسعه دهندگان و کارشناسان بیت کوین با توجه به عرضه ثابت آن، بیت کوین را به عنوان یک محافظ در برابر تورم می دانند. با این وجود، طبق گزارش جدید صندوق بین ‌المللی پول، این روایت در طول زمان تغییر کرده است و احتمالا بیت کوین گزینه مناسبی برای پوشش تورم نیست.

اسکاراموچی با اشاره به اقدامات اخیر بلک راک برای راه اندازی یک تراست جدید بیت کوین با کوین بیس به عنوان متولی اظهار داشته است که همچنان نسبت به بیت‌ کوین و بازار کلی ارزهای دیجیتال خوش ‌بین است و این اقدام نشان دهنده تقاضای نهادینه شده قوی برای ارز دیجیتال پیشرو، بیت کوین است.

اسکاراموچی معتقد است که تعداد زیاد پوزیشن شورت و فروش در بازارها احتمالا باعث از دست رفتن سرمایه بسیاری خواهد شد با این حال برای بلوغ بازار این اتفاقات ناگریز خواهد بود.

اظهارات کارشناسان در خصوص پیش بینی آینده بیت کوین

در مصاحبه اخیر با کوین تلگراف، استیون لوبکا، مدیر عاملSwan Bitcoin نیز اظهار داشته است که با وجود اینکه بیت کوین نتوانسته است به عنوان یک محافظ تورمی در رویدادهای تورم جهانی در سال جاری عمل کند، باید همچنان به عنوان یک محافظ تورم در نظر گرفته شود. او معتقد است که این تورم عمدتاً ناشی از شوک های عرضه بوده تا انبساط پولی جایی که بیت کوین می تواند به طور مؤثرتری در برابر تورم محافظت کند.

ملتم دمیرورز، مدیر ارشد استراتژی Coinshare هم اظهار داشته است که با ادامه همبستگی قیمتی بین سهام فن آوری و ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین در طول سه ماهه سوم ثابت خواهد ماند. با این حال با توجه به نزدیکتر شدن زمان راه اندازی فرایند ادغام، اتریوم برخلاف بیت کوین رشد خواهد کرد و احتمالا بخشی از سرمایه اختصاص یافته به بیت کوین به اتریوم منتقل خواهد شد.

تا زمان نگارش خبر قیمت بیت کوین 21.406 دلار بوده که 69.01 درصد نسبت به بالاترین قیمت خود در 11 نوامبر سال گذشته کاهش یافته است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شرط محافظت بیت کوین از سرمایه گذاران در مقابل تورم
سوال امنیتی :6+71 = ?