شکار کارمندان اپل و مایکروسافت توسط متا (فیس بوک) برای متاورس

1400/10/22
شکار کارمندان اپل و مایکروسافت توسط متا (فیس بوک) برای متاورس

کمپانی متا یا همان فیس بوک سابق کارکنان مایکروسافت و اپل را برای برنامه‌های Metaverse NEWS شکار می‌کند.
به گفته کارمندان سابق مایکروسافت به نقل از وال استریت ژورنال، حدود 100 نفر طی سال گذشته تیم واقعیت افزوده این غول فناوری را کنار گذاشته و به Meta Platforms ملحق شده اند. آنها ادعا می کنند که متا به طور خاص روی جذب افرادی که روی هدست واقعیت افزوده هولولنز (AR) مایکروسافت کار کرده اند، متمرکز شده است. در همین حال، اپل پاداش های سخاوتمندانه ای را برای نگه داشتن کارگران خود ارائه می دهد.
به گفته WSJ، پروفایل های Linkedin نشان می دهند که بیش از 70 نفر که قبلا بخشی از تیم هولولنز مایکروسافت بودند، در طول سال گذشته پروژه این شرکت را ترک کرده اند که بیش از 40 نفر از آنها در متا موقعیت های جدیدی را به عهده گرفتند. از آنجایی که کمپانی مایکروسافت قبلا در زمینه واقعیت افزوده چند سالی فعالیت داشته، این گزینه کارمندانش را دارایی های ارزشمندی برای متا می کند. مایکروسافت بیش از پنج سال پیش در سال 2016 پروژه هولولنز خود را اعلام کرد و این فناوری به یکی از پیشرفته‌ترین هدست‌های جهان تبدیل شد.

اپل و مایکروسافت

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در تلاش است تا با ارائه گزینه های سهام و پاداش های سودآور به ارزش بین 50000 تا 180000 دلار با فرار کارکنان خود به متا مقابله کند. در اواخر دسامبر 2021، این شرکت این پاداش ها را به گروهی از مهندسان در زمینه طراحی سیلیکون، سخت افزار و برخی از کارکنان عملیات نرم افزاری ارائه کرد.
مایکروسافت و اپل مدت زیادی است که به Metaverse توجه کرده اند. در اوایل نوامبر 2021، مایکروسافت مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها و به‌روزرسانی‌های Teams را برای کنسول بازی Xbox خود به همراه محصول جدیدی به نام «Dynamics 365 Connected Spaces» اعلام کرد.
دنیای متاورس اینجاست، که نه تنها نحوه دید ما از جهان را تغییر می دهد، بلکه نحوه مشارکت ما را در آن تغییر دهد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شکار کارمندان اپل و مایکروسافت توسط متا (فیس بوک) برای متاورس
سوال امنیتی :4+58 = ?