صرافی ارز دیجیتال ال بانک چیست (صفر تا صد صرافی ال بانک lbank)

1401/06/10
صرافی ارز دیجیتال ال بانک چیست (صفر تا صد صرافی ال بانک lbank)


در این مقاله میخواهیم به جواب سوال صرافی ارزدیجیتال ال بانک چیست؟ بپردازیم و صفر تا صد صرافی ال بانک lbank رو براتون توضیح بدیم تا درصورتی که قصد خرید و فروش در این صرافی رو دارین با این مطلب بتونن به راحتی کار با این صرافی رو یاد بگیرید. همونطور که میدونین این روزها صرافی ارز دیجیتال بهترین و مناسب ترین مکان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستن و کاربران این حوزه هم علاقه زیادی به استفاده از پلتفرم صرافی های متمرکز دارن.

در اصل یکی از دغدغه هایی که کاربران برای کار با ارز های دیجیتال دارن، انتخاب یک صرافی مناسب برای خرید و فروشه. چون هر صرافی از قابلیت های مخصوصی برخورداره؛ یعنی احتمال داره یک صرافی قسمت فیوچرز نداشته باشه و یکیش داشته باشه یا یک صرافی از بخش استیکینگ پشتیبانی نکنه. اما بالعکس یک صرافی وجود داشته باشه که از این بخش رو داره. اما بیشترین دغدغه و نگرانی به کاربران ایرانی برمیگرده که این امر بدلیل تحریم از طرف صرافی ها برای کاربران ایرانی هست. در اینجا توصیه می کنیم مقاله بهترین صرافی های خارجی رومطالعه منید تا اطلاعات بیشتری در ابن زمینه داشته باشین.

برای همین صرافی های ارزدیجیتال ایرانی ساخته شدن اما باز هم برای بعضی از کاربران جواب نداد چون صرافی های داخلی از قسمت فیوچرز پشتیبانی نمیکنن. به همین دلیل در مقالات بررسی صرافی های ارزدیجیتال، برای شما صرافی هایی رو آموزش میدیم که هنوز با کاربران ایرانی کاری نداره و میتونید کار کنید.

 یکی از این صرافی ها lbank هست که اگه در حوزه کریپتو کارنسی فعالیتی داشته باشین، نام این صراافی بار ها به گوشتون خورده. صرافی ال بانک بدلیل اینکه قسمت های مختلفی مثل فیوچرز، اسپات، استیکینگ، etf و خرید با ویزا کارت گزینه مناسبی برای انتخاب هست و پس از کوکوین و کوینکس سومین صرافی پر استفاده توسط ایرانی هاست.

استفاده از vpn برای کار با این صرافی نیازه اما نیازی برای احراز هویت نداره و همین دلیل باعث استفاده کاربران ایرانی هست. در این مقاله قراره قسمت های مختلف مثل آموزش ثبت نام در ال بانک و آموزش فیوچرز و اسپات ال بانک رو براتون آموزش بدیم، پس اگه میخواین نحوه کار با صرافی ال بانک رو شروع کنید، پیشنهاد میشه این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید.

صرافی ارزدیجیتال ال بانک چیست؟

صرافی ارزدیجیتال ال بانک چیست؟

 صرافی ارزدیجیتال lbank در سال 2015 شروع به کار و خدمات دهی به کاربران کرد. شاید براتون سوال پیش بیاد که صرافی ال بانک کجاست؟ صرافی lbank در جزیره ویرجین ثبت شده. در ابتدا این صرافی قصد داشت دفتر مرکزی خودشو در چین قرار بده اما بدلیل سختگیری این کشور در رابطه با ارز های دیجیتال صرافی lbank در هنگ کنگ این کار رو انجام داد. رابط کاربری ساده و آسان باعث شده کاربر به سمت استفاده از این صرافی جذب بشه.

حتی این امر باعث شده کاربران مبتددی نیز در استفاده از این صرافی راحت باشن. نام صرافی lbank از ledger bank exchange برگرفته شده. در سایت صرافی lbank چیزی در مورد بنیان گذار این صرافی گفته نشده اما در لینکدین به allen wei اشاره شده. به همین منظور در لینکدین میتونین در مورد این تیم بیشتر اطلاعات کسب کنید. همونطور که قبلا هم توضیح داده بودیم صرافی ال بانک بخش های مختلفی از جمله معاملات اسپات و فیوچرز و nft و etf داره. به دلیل اینکه دغدغه اصلی کاربران ایرانی برای استفاده از صرافی خارجی بجای ایرانی قسمت فیوچرز یا تنوع ارز هاست صرافی ال بانک میتونه گزینه مناسبی برای استفاده باشه. 

رنک صرافی ال بانک lbank:

صرافی ال بانک lbank

طبق داده های سایت کوین مارکت کپ صرافی ال بانک در بین 475 صرافی ارزدیجیتال در زمان انتشار این مقاله رتبه 25 رو به خودش اختصاص داده که رده خوبی برای این صرافی هست. صرافی lbank بالاتر از صرافی bittrex و زیر صرافی coinlist pro قرار داره. همچنین سایت کوین مارکت کپ نمره 6.1 رو برای صرافی ال بانک در نظر گرفته که نمره قابل قبولی هست و در این سایت میتونید مشاهده کنید که نمره 6.1 به معنی خوب بودن صرافی هست. حجم 24 ساعته این صرافی با افزایش 7 درصدی در 24 ساعته گذشته 1 میلیارد دلار هست. همچنین صرافی ال بانک از 500 رمز ارز برای معامله پشتیبانی میکنه. برای اطلاعات دقیق تر در مورد این صرافی میتونین به صفحه صرافی lbank در سایت کوین مارکت کپ مراجعه کنید. 

ال بانک یا بایننس

یکی از سوالاتی که خیلی پر تکرار هست و در معرفی صرافی سوال میشه مقایسه با صرافی بایننس هست. شاید خبر داشته باشین که صرافی بایننس کاربران ایرانی رو تحریم کرده و با کوچک ردی که از شما بزنه حساب شما بن میشه. به همین دلیل در این شرایط توصیه میشه که از صرافی هایی استفاده کنید که خطر کمی برای ایرانی ها داشته باشن. اما در صورتی که میتونید در صرافی بایننس بدون اینکه از مدارک ایرانی استفاده کنید احراز هویت انجام بدین پیشنهاد میشه از صرافی بایننس استفاده کنید. 

مزایا و معایب صرافی ال بانک lbank

استفاده از هر صرافی برای کاربران مزایا و معایبی داره که در این بخش از مقاله صرافی ارزدیجیتال lbank چیست؟ میخوایم به مزایا و معایب صرافی ال بانک اشاره کنیم. دقت کنید که در استفاده از هر صرافی ابتدا باید به مزایا و معایب صرافی دقت کرد و با آگاهی کامل و قبول کردن معایب معامله انجام بدید تا بعدا پشیمان انتخاب خود نباشید. 

مزایای صرافی ال بانک:

• تنوع در رمز ارز ها

• رابط کاربری ساده

• نقدینگی کافی

• کارمزد تراکنش

معایب صرافی ال بانک:

• اولویت نبودن زبان انگلیسی 

• نداشتن مجوز

• زبان چینی برخی از قسمت های سایت

ارزدیجیتال صرافی ال بانک

صرافی ال بانک ارزدیجیتالی به نام lbk داره که مختص این صرافی هستش. این ارز در زمان انتشار این مقاله قیمتی حدودا 0.024 رو داره. این توکن بر بستر ارز دیجیتال اتریوم قرار گرفته و با حمایت های صرافی lbank میتونه رشد هم داشته باشه. اما سعی کنید ارز هایی که برای صرافی ها هستن رو در اولویت خرید قرار ندین چون این توکن در حال حاضر وابسته به صرافی هست و اگه صرافی بسته بشه احتمال داره ارزش این توکن صفر بشه. 

آموزش ثبت نام در ال بانک lbank:

پس از اینکه به سایت ال بانک به ادرس www.lbank.info وارد شدید، باید شروع به ثبت نام کنید. برای باز کردن قسمت ثبت نام در بالای صفحه سمت راست بر روی گزینه sign up کلیک کنید. پس از باز کردن صفحه ثبت نام باید فرم های داده شده رو کامل کنید و ثبت نام کنید. در صورتی که به زبان انگلیسی مسلط نیستید میتونید با عکس و توضیحاتی که در ادامه براتون به نمایش در میاریم در این صرافی ثبت نام کنید.

صرافی ال بانک lbank

در این صفحه باید در قسمت قرمز رنگ ایمیل و در قسمت سبز رنگ نیز رمز عبورتون رو وارد کنید. پس از اتمام این مراحل بر روی دکمه زرد رنگ register کلیک کنید. همچنین از قسمت mobile میتونید با تلفن همراه ثبت نام کنید که برای کاربران ایرانی قابل انجام نیست. پس از اینکه بر روی register زدید به صفحه زیر منتقل میشید که باید کد 6 رقمی ارسال شده به ایمیلتون رو در این قسمت وارد کنید.

صرافی ال بانک lbank:

 آموزش واریز و برداشت دارایی از حساب ال بانک lbank

صرافی ال بانک lbank:

برای باز کردن قسمت واریز و برداشت باید طبق عکس بر روی گزینه wallet که به رنگ آبی نشانه گذاری شده نگه دارین و در پنل باز شده گزینه spot رو کلیک کنید تا به صفحه بالا هدایت بشین. در این صفحه که براتون باز میشه اول اعداد و دارایی رمز ارز های شما به صورت ستاره ای نمایش داده میشه که برای تغییر یا بالعکس فعال کردن این امکان باید لوگو چشم که در کادر زرد رنگ مشخص شده رو بزنید.

برای اینکه واریز و برداشت انجام بدین باید از قسمت پایین ارز مورد نظرتون رو انتخاب کنید که در این عکس ارز تتر رو انتخاب کردیم. در رو به روی رمز ارز مورد نظر 4 گزینه وجود داره که ما برای واریز و برداشت از دو گزینه withdraw و desposit استفاده میکنیم. اگه میخواین واریز انجام بدین باید گزینه desposit صورتی رنگ و اگه میخواین برداشت انجام بدین باید گزینه withdraw سبز رنگ رو انتخاب کنید. اگه از لیست نمیتونید رمز ارز مورد نظرتون رو پیدا کنید میتونید از قسمت search که در کادر مشکی رنگ مشخص شده استفاده کنید.

آموزش واریز رمز ارز به حساب ال بانک lbank

برای واریز رمز ارز پس از اینکه بر روی desposit زدید به صفحه زیر منتقل میشید که اگه اشنایی با این صفحه ندارین عکس و متن زیر رو بخونید و گام به گام پیش برید.

آموزش واریز رمز ارز به حساب ال بانک lbank

در این صفحه واریز با قسمت قرمز رنگ میتونید ارزی که میخواید واریز انجام بدید رو انتخاب کنید. در قسمت سبز رنگ اطللاعاتی از رمز ارز در خصوص حساب شما نوشته میشه و در قسمت صورتی رنگ باید شبکه مورد نظرتون رو انتخاب کنید. دقت کنید که باید شبکه های واریز و برداشت باید یکسان باشه. در قسمت ابی رنگ نیز ادرس شما داده میشه که هم میتونید کپی کنید و هم از بارکد استفاده کنید. در قسمت notice نیز اطلاعاتی داده میشه که بهتره مطالعه کنید.

آموزش برداشت رمز ارز از حساب ال بانک lbank

آموزش برداشت رمز ارز از حساب ال بانک lbank

برای وارد شدن به قسمت برداشت همونطور که گفتیم از صفحه spot میتونید استفاده کنید؛ همچنین صفحه واریز در بالا و سمت راست صفحه گزینه withdraw هست که از این طریق هم میتونید به این صفحه وارد بشید. پس از وارد شدن به این صفحه با 4 فرم رو به رو میشید که باید کامل کنید. در کادر قرمز رنگ باید ادرس گیزنده رو وارد کنید و از قسمت زرد رنگ شبکه مورد نظر. در قسمت صورتی رنگ مقدار انتقال رو وارد کنید، در صورتی که گزینه all رو بزنید تمام دارایی شما برای انتقال انتخاب میشه. در قسمت ابی رنگ نیز کد ممو رو وارد کنید. در قسمت مشکی رنگ مشخص شده نیز کارمزد هر شبکه نوشته میشه.

آموزش خرید و فروش از قسمت اسپات صرافی ال بانک lbank

برای وارد شدن به قسمت اسپات صرافی lbank ابتدا بر روی گزینه trade بروید و در پنل spot رو انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه صفحه زیر براتون نمایش داده میشه.

آموزش خرید و فروش از قسمت اسپات صرافی ال بانک

شاید ابتدا براتون پیچیده به نظر بیاد اما پس از آموزش و کار با این قسمت خیلی راحت میتونید معامله انجام بدید. در این صفحه قسمت های مختلفی وجود داره که در ادامه به هر کدوم اشاره خواهیم کرد. از قسمت قرمز رنگ میتونید ارزی که میخواید معامله انجام بدید رو انتخاب کنید. از گزینه search هم میتونید برای جستجوی ارز استفاده کنید. در کادر زرد رنگ اطلاعات ارز مثل تغییرات 24 ساعته و حجم معاملات نمایش داده میشه. در کادر صورتی اردر های خرید و فروش نمایش داده میشه. قسمت آبی رنگ نیز سابقه اردر ها رو نشون میده. در بخش سبز رنگ میتونید معامله خودتون رو با خرید و فروش انجام بدید. بخش نارنجی رنگ نیز اردر هایی که دارین رو براتون به نمایش در میاره.

آموزش فیوچرز صرافی ال بانک lbank

آموزش فیوچرز صرافی ال بانک

برای وارد شدن به قسمت فیوچرز طبق عکس باید روی  derivativesکادر سبز رنگ بروید و گزینه futures رو بزنید. پس از کلیک بر روی این گزینه صفحه بالا براتون باز میشه که شباهت زیادی به صفحه معامله اسپات داره. اما در ادامه فرق این دو قسمت رو توضیح خواهیم داد. همونطور که گفتیم از قسمت زرد رنگ میتونید اطلاعات ارز رو مشاهده کنید. از قسمت بنفش میتونید ارز مورد نظر رو پیدا کنید. در بخش قرمز که تفاوت دو بخش هست میتونید لوریج و نوع معامله رو انتخاب کنید. در قسمت cross میتونید نوع معامله ای که میخواید باز کنید رو انتخاب کنید که دو گزینه کراس و ایزوله داره. در قسمت 20x باید لورج مورد نظرتون رو انتخاب کنید. از بخش ابی رنگ معامله خودتون رو انجام میدین و بخش نارنجی برای اردر هاتون هست. در بخش صورتی رنگ نیز معامله باز شما نمایش داده میشه.

تنظیمات امنیتی حساب ال بانک

تنظیمات امنیتی حساب ال بانک

برای باز کردن تنظیمات امنیتی حساب ال بانک طبق عکس بر روی گزینه حساب کاربری رفته و security رو انتخاب کنید. با زدن این گزینه صفحه زیر براتون باز میشه که در ادامه هر کدوم رو براتون توضیح میدیم.

تنظیمات امنیتی حساب ال بانک

در این صفحه گزینه های مختلفی مشاهده میکنید که هر کدوم به بخشی از امنیت حساب شما اشاره دارن. قسمت قرمز رنگ برای رمز عبور حساب شماست و بخش سبز برای ایمیل شما. در بخش سوم یعنی کادر زرد رنگ شماره موبایل رو باید وارد کنید که برای کاربران ایرانی توصیه نمیشه. بخش بعدی ابی رنگ برای کد دو مرحله ای هست که حتما باید روشن کنید. قسمت صورتی رنگ برای احراز هویت هست که این گزینه هم توصیه نمیشه. و بخش بنفش هم برای رمز عبور دوم هست. بقیه گزینه ها تاثیر زیادی در امنیت حساب شما ندارن.

بخش اردر های صرافی lbank

اگه به بالای صفحه سمت راست دقت کنید، گزینه orders رو مشاهده میکنید. در این گزینه سه قسمت به نام های spot orders و futures ordersو grid orders وجود داره. این گزینه های تاریخچه اردر های شما در هر بخش رو نشون میده برای مثال گزینه اول اردر های اسپات و گزینه دوم اردر های فیوچرز شما براتون نمایش داده میشه.

رفرال گیری در صرافی ال بانک

هر صرافی قسمت رفرال گیری داره که قسمت رفرال گیری صرافی ال بانک در گزینه حساب کاربری و referral قرار داره. در این صفحه که براتون باز میشه اطلاعاتی در مورد رفرال های حساب شما نوسته میشه. 

رفرال گیری در صرافی ال بانک

در قسمت قرمز رنگ مشخص شده کد رفرال شما نوسته شده که میتونید این کد رو به دوستان و اشنایان بدید تا با کد شما در صرافی ثبت نام کنن. از گزیه دومم هم میتونید برای رفرال گیری با لینک استفاده کنید. رفرال گیری میتونه یکی از راه های کسب درامد باشه که حتی افرادی بودن که با این بخش خیلی موفق شدن و درامد های زیادی کسب کردن. 

بونوس در صرافی ال بانک

یکی دیگه از قسمت های کسب درامد در صرافی lbank قسمت بونوس هست. برای باز کردن این بخش باید گزینه bonus center در بالای صفحه رو باز کنید. در صفحه ای که براتون باز میشه تسک های مختلفی هست که در جلوی انها دکمهgo هست. هر کدوم از تسک یا وظیفه هایی که قصد دارید انجامش بدید رو انتخاب کنید و go رو بزنید و شروع به انجام تسک کنید تا برای شما بونوس داده بشه. 

کلام پایانی

در این مقاله سعی داشتیم به سوال صرافی ارزدیجیتال lbank چیست؟ جواب بدیم و نحوه کار در این صرافی رو براتون آموزش دادیم و در مورد مزایا و معایب اون بحث کردیم، امیدواریم براتون مفید واقع شده باشه. صرافی ال بانک با تمام خوب و بدی هایی که داره برای بعضی از افراد مخصوصا کاربران ایرانی میتونه در خرید ارز دیجیتال و فروش مناسب باشه. در پایان باید بگیم که برای استفاده از هر صرافی باید در حجم معاملات و رتبه ی اون دقت کرد. صرافی هایی بودن که با مبالغ بالا بسته شدن و کاربرانش هنوز هم به دارایی خودشون دسترسی ندارن. پس بهتر هست فقط به کار با صرافی و نگهداری دارایی در صرافی بسنده نکرد و در کنار خرید و فروش در این صرافی استفاده از کیف پول برای نگهداری ارز ای دیجیتال رو هم در نظر گرفت.


نظرات کاربران در مورد صرافی ارز دیجیتال ال بانک چیست (صفر تا صد صرافی ال بانک lbank)
  • سلام ببخشید کارت سود رو کجا میشه دید؟

    سلام اگه بافیلترشکن واردصرافی بشیم بایدباvpnچ کشوری واردشیم؟

    • با هر کشوری که احراز هویت کردین با vpn اون وارد بشین مخصوصا برای ال بانک

    سلام من قبلا در صرافی البانک ثبت نام کردم و ارز خریدم قبلا راحت حسابم رو چک می کردم الان امدم وارد بشم رمز من رو قبول نکرد و فراموشی رمز زدم براش رمز جدید تعریف کردم حالا می خام وارد حساب کاربری بشم برا پیام میاد کد تایید گوگل را وارد کن ولی کد نمیاد

    سلام من با شماره موبایل وصل کردم باهاش کار میکنم مشکلی پیش نمیاد....؟

    • سعی کنید از ایمیل استفاده کنید در کل همیشه ما تحت تحریم هستیم و قانون های صرافی ها ممکنه برای ما همیشه خوب پیش نرن

    نیاز به وی پی ان ثابت داره

    سلام آیا برای وارد شدن ب صرافی ال بانک باید باvpn واردشد؟؟؟

    • هر صرافی خارجی بود بهتره آی پی ثابت یه کشوره دیگه برید بعدا مشکل نخورید

    سلام قبلا تو حسابم 400 تتر داشتم تو فیوچرز ولی الان وارد میشم 0 نشون میده تو خدا کمکم کنید

    از دوستان کسی میدونه جریان کارمزد تامین مالی تو صرافی البنک چیه. چون از من هم کارمزد کسرمیکنه و یه مبلغی تحت عنواو کارمزد تامین مالی

    سلام میخوام کدhashیا txid نراکنش ببینم از کدوم قسمت باید پیگیری کنم..تتر زدم ب ی حسابی کد تراکنش میخوام

    • داخل کیف پولتون روی ارزی که انتقال دادید کلیک کنید خلاصه تراکنش ها رو نشون میده اون تراکنشی که txid اون رو میخواید رو روش کلیک کنید باید داخلش نشون بده نشون هم نده یه گزینه مثل view on block explorer میاره روی اون کلیک کنی یه گزینه نشون میده واست باسم Transaction Hash که همونو کپی کن بفرست واسشون

    سلام در مورد پاداش و بدست آوردن در آلبانی توضیح بدید

    سلام وقتتون بخیر برای صرافی ال بانک مشکلی پیش اومده از صبح وارد نمیشه میگه سیگنال ضعیف هست در صورتی که همه سایت ها باز میشن

    سلام خسته نباشید آیا صرافی ال بانک دچار مشکل شده از صبح نمیتونم وارد شدم میگه شبکه وجود ندارد مثل اینکه اینترنت ضعیف باشه در صورتی که اینترنت هم مشکلی نداره

    • سایتش مشکل خاصی نداره و هیچ سایت خبری معتبری چیزی در این مورد نگفته. 

    سلام خوبید من از صبح نمیتونم وارد صرافی بشم مشکلش چیه همش میزنه نت نداری و مشکل داره درحالی که برنامه های دیگه راحت میاد بالا ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    سلام دوستان مگه ارز gold از صرافی ال بانک حذف شده؟ چون 20 دلار داشتم الان فعال نیست

    به نظر منم صرافی خوبیه من که ۶ ماهی هست باهاش کار میکنم فقط گاهی اوقات موجودی رو صفر میزنه که اونم به خاطر نشناختن و با ورود و احراز هویت که اونم یه یوزر و پسوورد و کد اکتیواتور وارد حساب میشه. بنده با شماره موبایل ثبت نام کردم

    سلام من سهام لونا داشتم وقتی برنامه رو اپدیت کردم و وارد میشم همه چیزام رو صفر نشون میده میشه راهنماییم کنید

    من دوسال قبل دوج خریدم پنج میلیون رمز ش یادم رفته بود الان فراموشی رو زدم وارد سایت شدم اما تو ولت من صفرنشون میده یکی راهنمایی کنه امکان داره هک بشه ؟

    سام کسی میدونی چرا معامله اسپایس پی در ال بانک متوقف شده ؟

سوال امنیتی :7+33 = ?