عملکرد بهتر لونا کلاسیک در مقایسه با بیت کوین و اتریوم

1401/06/13
عملکرد بهتر لونا کلاسیک در مقایسه با بیت کوین و اتریوم

لونا کلاسیک در 30 روز گذشته عملکرد بهتری از بیت کوین و اتریوم داشته و سود ماهانه آن اکنون از نظر درصدی سه رقمی است. این دارایی پس از معرفی 1.2 درصد کسر مالیات توکن سوزی بر همه سوآپ ها، افزایش قابل توجهی داشته یافت. قیمت لونا کلاسیک در زمان انتشار خبر برابر با 0.0002604 دلار بوده که در 24 ساعت گذشته 3.8 درصد افزایش داشته است.

صرف نظر از آن، لونا کلاسیک یکی از ارزهای دیجیتال با بهترین عملکرد در بازار نزولی چند ماه اخیر است. از زمان کاهش تاریخی خود در ماه می، دارایی در چهار ماه گذشته بیش از 25 هزار درصد افزایش یافته است. بدین ترتیب، تنها در 30 روز گذشته،160.5  درصد و تقریباً 200 درصد در 14 روز گذشته افزایش یافته است.

همزمان قیمت بیت کوین بیش از 13 درصد در 30 روز گذشته افت کرده و اتریوم تقریباً 4 درصد از ارزش خود را با وجود اشتیاق پیرامون فرایند ادغام کاهش داده است.

تلاش اکوسیستم در راستای احیای توکن LUNAC

با کاهش حجم توکن اصلی لونا پس از فروپاشی اکوسیستم ترا قیمت آن از 80 دلار به کمتر از یک سنت رسید. از آن زمان، توسعه دهندگان مدیریت بلاک چین را به جامعه واگذار کرده اند. جامعه نیز با بازخرید ارز دیجیتال و توکن سوزی سعی در افزایش ارزش آن داشته است.

نرخ توکن سوزی موجود در حال حاضر منجر به حذف بیش از 3 میلیارد توکن از گردش شده است. علاوه بر این، مکانیسم استیک نیز در اکوسیستم ترا به افزایش قیمت توکن کمک کرده است. نسبت استیکینگ در 27 آگوست 2.6 درصد از کل عرضه بوده و هم اکنون به 7.5 درصد رسیده است.

همچنین افزایش 37 درصدی جوایز استیکینگ بازده درصدی سالانه،APY عامل اصلی جذب سرمایه گذاران بیشتر بوده است. با این حال به گفته تحلیلگران، این بازده بالا شباهت هایی به بازده های ناپایدار اکوسیستم پیش از فروپاشی دارد که باعث فروپاشی اکوسیستم اصلی شده است.

با این وجود، بسیاری کاربران مشتاق مکانیسم توکن سوزی جدیدی که در 12 سپتامبر فعال می شود، هستند. این مکانیسم برای مبادله های زنجیره ای صرافی های ارز دیجیتال از جمله بایننس و کوکوین اعمال می شود.

براساس مکانیسم توکن سوزی جدید اکوسیستم، بسته به حجم معاملات، می تواند منجر به توکن سوزی تقریبا نیمی از عرضه در چند ماه شود. با این حال، متغیرهای زیادی وجود دارند که بر میزان مؤثر بودن مکانیسم سوختگی تأثیر خواهند گذاشت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد عملکرد بهتر لونا کلاسیک در مقایسه با بیت کوین و اتریوم
سوال امنیتی :3+70 = ?