فرصت توسعه توکن ADA همزمان با هارد فورک واسیل

1401/06/30
فرصت توسعه توکن ADA همزمان با هارد فورک واسیل

مایکل ون د پوپ، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال اخیرا اظهار داشته است که هارد فورک واسیل کاردانو که به منظور بهبود عملکرد شبکه راه اندازی شده است، فرصت های بزرگی را برای کاردانو فراهم خواهد نمود و مقیاس پذیری شبکه افزایش خواهد یافت.
هارد فورک واسیل که طبق اظهارات تیم توسعه قرار است در 22 سپتامبر راه اندازی شود، بخشی از سومین چرخه توسعه کاردانو است که به نام ریاضیدان بلغاری و عضو برجسته جامعه کاردانو Vasil Dabov نامگذاری شده است و هدف آن بهبود ظرفیت شبکه و کاهش هزینه تراکنش می باشد.

طبق گزارشDaily Hodl ، ون د پوپ اظهار داشته است که اکثر شرکت ‌کنندگان مارکت دیجیتال در انتظار کاهش بیشتر ارزش دارایی می باشند با این حال براساس تحلیل بسیاری از کارشناسان با توجه به این که کاردانو در واضح ‌ترین سطوح خود می باشد احتمالا کاهش نخواهد یافت و توسعه آتی قیمت کاردانو را افزایش خواهد یافت.

به گفته این تحلیلگر، نوسانات سطوح حمایتی 0.32 تا 0.40 دلار مهم می باشند و نیاز به بررسی دقیق تری توسط تحلیلگران دارند. طبق توضیحات وی؛ بررسی و حفظ سطوح حمایتی به جلوگیری از رکود بیشتر بازار کمک می کند.

ارتقاء موفقیت آمیز واسیل

کاردانو یک شبکه بلاک چین اثبات سهام قدرتمند است که به یک پلتفرم توسعه برنامه غیرمتمرکز (DApp) با دفتر کل چند دارایی و قراردادهای هوشمند قابل تأیید در شبکه اتریوم توسعه داده شده است و هدفش دستیابی به مقیاس ‌پذیری، قابلیت همکاری و پایداری مورد نیاز برای کاربردهای دنیای واقعی است.

به دلیل عملکرد کاردانو در چند هفته گذشته، هیچ حرکت و اشتیاقی برای هارد فورک واسیل وجود ندارد و احتمالا هاردفورک واسیل به دور از هیاهو و با موفقیت ارتقاء خواهد یافت و این فقدان اشتیاق جامعه به نفع این دارایی خواهد بود.

طبق اظهارات کارشناسان هارد فورک واسیل مشابه مرج شبکه اتریوم با موفقیت انجام خواهد شد و به احتمال زیاد باعث افزایش قیمت مقطعی بسیاری از دارایی های دیجیتال از جمله قیمت اتریوم خواهد شد، در واقع هارد فورک به تغییر اساسی در پروتکل های شبکه بلاک چین اشاره دارد و تقسیم یک ارز به دو بخش منجر به اعتبارسنجی بلاک ها و تراکنش‌ هایی می ‌شود که قبلا نامعتبر بوده‌ اند، در این صورت، حرکت به سمت 1.00 دلار برای کاردانو در این رویداد غیرمنتظره نخواهد بود.

همچنین براساس گزارشCryptoGlobe ، شبکه کاردانو اخیرا پس از پردازش بیش از 50 هزار تراکنش در روز در چند هفته گذشته، از مرز 50 میلیون تراکنش فراتر رفته است. در اصل کاردانو به گونه ‌ای طراحی شده که پلتفرم انتخابی برای برنامه ‌های کاربردی در مقیاس بزرگ و حیاتی است و زیربنای اقتصاد آینده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فرصت توسعه توکن ADA همزمان با هارد فورک واسیل
سوال امنیتی :1+83 = ?