فروش میلیون ها دلار اتریوم توسط نهنگ ها!

1401/12/15
فروش میلیون ها دلار اتریوم توسط نهنگ ها!

فروش میلیون ها دلار اتریوم توسط نهنگ ها! علت چیست؟ بهتره بدونین بازار ارزهای دیجیتال تحت تاثیر گسترده وسیعی از عوامل قرار داره. یکی از عوامل کلیدی که بازار ارزهای دیجیتال رو تحت تاثیر قرار میده، فعالیت افرادی هست که اصطلاحا نهنگ ها نامیده میشن. نهنگ ارز دیجیتال به شخصی گفته میشه که مقدار بسیار زیادی سرمایه برای سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال داره. طی تحلیل های انجام شده و داده های به دست اومده، نهنگ های اتریوم تراکنش های بزرگی رو انجام دادن که باعث شده تا نوساناتی در بازار به وجود بیاد و معامله گران احساس ترس داشته باشن. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

تاثیر نهنگ ها بر بازار ارزهای دیجیتال

فعالیت نهنگ ها می تونه تاثیر برجسته ای بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشه که از جمله از اون ها میشه به قیمت های فردی کریپتو و سرمایه بازار اشاره کرد. وقتی که نهنگ ها ترید می کنند، اغلب ده ها و یا حتی صدها میلیون دلار جابجا میشه. این سفارش های عظیم خرید یا فروش می تونه باعث بشه تا تغییرات قیمتی برجسته و ناگهانی بشه. وقتی که یه خرید بزرگ انجام میشه قیمت یه ارز دیجیتال خاص می تونه بالا بره. همچنین زمانی که نهنگ ها فروش بزرگی رو انجام میدن، قیمت می تونه در جهت متضاد حرکت کنه، چون اون سیگنال متضاد رو به بازار میفرسته و باعث میشه تا اینجوری به نظر برسه که این دارایی خاص تخلیه شده.

فروش میلیون ها دلار اتریوم توسط نهنگ ها؛ علت چیست؟!

علاوه بر فروش گسترده در بازار ارزهای دیجیتال در روز گذشته، نهنگ های اتریوم هم میلیون ها دلار از این رمزارز رو به صرافی های ارز دیجیتال انتقال داده و فروختن، چون توسعه دهنده های اون زمان ارتقای شانگهای رو از ماه مارس به اوایل ماه آوریل تغییر دادن. بر اساس تحقیقات انجام شده، توسعه دهنده ها و کلاینت های هسته اتریوم تاریخ ارتقای شانگهای در شبکه ازمایشی Goerli رو مشخص کردن. این ارتقا در شبکه ازمایشی در عصر 14 مارس، ساعت 10:25:36 انجام میشه.

جالب اینجاست که بدونین توسعه دهنده های اصلی پیش بینی می کنند که هارد فورک شانگهای در شبکه اصلی اتریوم هم در آوریل اجرا میشه. بعد از اعلام این خبر، نهنگ ها فروش اتریوم های خودشون رو شروع کردن. در همین راستا، پلتفرم Whale Alert از انتقال 15400 واحد اتریوم به ارزش 25 میلیون دلار از یه کیف پول ناشناخته به بایننس و انتقال 25361 واحد دیگه هم به ارزش بیش از 41 میلیون دلار از یه کیف پول ناشناخته به کوین بیس خبر داد. سایت Lookonchain محاسبه کرده نهنگی که 15400 اتریوم رو انتقال داده، فقط در 2 ماه 4 میلیون دلار سود به دست آورده هست.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فروش میلیون ها دلار اتریوم توسط نهنگ ها!
سوال امنیتی :5+63 = ?