لیست شدن کاردانو در صرافی Bitbank ژاپن

1401/07/09
لیست شدن کاردانو در صرافی Bitbank ژاپن

یک صرافی ارز دیجیتال ژاپنی دیگر نیز در صدد حمایت از ارز دیجیتال کاردانو است. پلتفرم معاملات ارز دیجیتال مستقر در توکیو، بیت بانک اعلام کرده است که بزودی ارز دیجتال کاردانو را به فهرست معاملات خود اضافه خواهد نمود. طبق اطلاعیه صرافی جفت ارز ADA/JPY برای معامله در بورس دیجیتال از اوایل اکتبر در دسترس کاربران خواهد بود.

طبق گزارشU.Today ؛ بیت بانک همچنین پشتیبانی از دوج کوین وپولکادات را از اوایل آگوست اضافه کرده است. قیمت دوج کوین و پولکادات پس از افزودن به لیست این صرافی بیش از 5 درصد در یک روز اافزایش یافته است.

طبق پیش بینی کارشناسان احتمالا افزودن کاردانو به فهرست این صرافی منجر به افزایش قیمت کاردانو نیز خواهد شد. همچنین در هفته گذشته همزمان با هاردفورک واسیل شبکه کاردانو، سرویس مدیریت دارایی ارز دیجیتال سوئیس، Swissborg توکن ADA به فهرست خود افزوده است.

در آگوست گذشته، بیت پوینت اولین صرافی ارز دیجیتال ژاپنی بود که پشتیبانی از ارز دیجیتال بومی کاردانو را اضافه کرد. پیش از آن، سرمایه ‌گذاران ژاپنی ارزهای دیجیتال می‌ توانستند این توکن را تنها در صرافی‌ های خارجی از جمله بایننس معامله نمایند. Bitpoint Pro، بازوی صرافی ارز دیجیتال نیز پشتیبانی از کاردانو را در اوایل فوریه اضافه نموده است.

قوانین معاملات دیجیتال در ژاپن

کاردانو که اخیرا پنجمین سالگرد خود را جشن گرفته است، در روزهای اولیه خود معمولا به عنوان "اتریوم ژاپنی" شناخته می شد. دلیل این نامگذاری تمرکز اصلی عرضه اولیه کوین کاردانو، ICO در بازار ژاپن بوده است. در آن زمان توسعه دهندگان کاردانو اعلام کردند که 90 درصد از خریداران ICO کاردانو ژاپنی بوده اند.

طبق گزارش آژانس مالیات ژاپن در اکتبر گذشته، به دلیل محبوبیت، افزایش و رواج معاملات کاردانو در ژاپن بسیاری از سرمایه گذاران کاردانو فرار مالیاتی داشته اند. مقررات دیجیتال ژاپن در عین تسهیل روند معاملات نسبت به اقدامات مجرمانه از قبیل فرار مالیاتی و پولشویی سخت گیرانه است.

طبق گزارش اخیر خبرگزاری محلی Nikkei، انتظار می‌رود ژاپن قوانین جدیدی را برای انتقال پول وضع کند و از استفاده از ارز دیجیتال برای پولشویی جلوگیری نماید. تغییر در قوانین ژاپن با همکاری گروه ویژه اقدام مالی، FATF انجام خواهد شد.

در همین راستا، قانون مبادلات خارجی و قانون محدودیت بین‌ الملل دارایی ‌های تروریستی از ماه می 2023 اجرایی خواهند شد. این اصلاحیه شامل راهنمای اداری و دستورات اصلاحی برای صرافی ‌هاست و شرکت های ارئه دهنده خدمات دیجیتال ملزم به دریافت مجوز معاملات از مجری مالی ژاپن خواهند بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد لیست شدن کاردانو در صرافی Bitbank ژاپن
سوال امنیتی :5+41 = ?