لونا، آلت کوین برجسته مارکت در هفته گذشته

1401/06/21
لونا، آلت کوین برجسته مارکت در هفته گذشته

تعداد معدودی از آلت کوین ‌های مارکت دیجیتال سودهای هفتگی بزرگی را به ثبت رسانده و عملکرد بهتری در مارکت داشته اند. یکی از قوی ‌ترین عملکردهای هفتگی در فضای دارایی دیجیتال، ارز دیجیتال لونا بوده است، لونا؛ توکن بومی هارد فورک اکوسیستم تراست که برای نجات شبکه بلاک چین پس از فروپاشی نسخه اصلی در اوایل سال جاری طراحی شده است.

قیمت لونا از پایین ترین سطح هفتگی 1.80 دلار به بالاترین سطح 7.51 دلار افزایش یافت و تنها در هفت روز بیش از 317 درصد افزایش یافت. ارز دیجیتال لونا هم اکنون در جهت تصحیح سود های خود اندکی کاهش یافته و در زمان انتشار خبر با قیمت 5.73 دلار معامله شده است.

دیگر آلت کوین های صعودی بازار ارزهای دیجیتال

آلت کوین بعدی که رالی های بزرگ هفتگی خود را ثبت کرده، لوم نتورک می باشد. توکن سودمند شبکه لوم یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است که از پایین ترین سطح هفتگی 0.042 دلار به بالاترین سطح 0.096 دلار رسید و تنها در یک هفته 128 درصد افزایش یافته است.

در واقع؛ لوم نتورک با توکن بومی LOOM با ارزش بازار حدود 153.06 میلیون دلار در رتبه 332 مارکت قرار دارد و قیمت لوم نتورک در 24 ساعت گذشته بیش از 140 درصد افزایش یافته است. تعداد واحدهای در گردش آلت کوین 1.3 میلیارد می باشد.

دیگر از آلت کوین ‌صعودی مارکت در هفته اخیر، اتوس است که متعلق به صرافی ارز دیجیتال ورشکسته Voyager می باشد. قیمت اتوس پس از صعود از پایین ترین سطح 0.56 دلار به 1.19 دلار، بیش از 112 درصد در یک هفته افزایش یافته است. توکن اتوس هم اکنون در پی اصلاح خود نزدیک 12 درصد کاهش داشته است.

آخرین کوین صعودی هفت روز گذشته، ریون کوین، شبکه بلاک چین غیرمتمرکز مبتنی بر اثبات کار که برای انتقال فوری دارایی های دیجیتال از یک کاربر به کاربر دیگر طراحی شده، می باشد. ریون کوین در هفت روز گذشته پس از صعود از پایین ترین سطح هفتگی 0.34 دلار به بالاترین سطح 0.62 دلار رسیده و در یک رالی نوسانی 82 درصد افزایش یافته است.

کارشناسان در هفته اول سپتامبر اعلام کردند که آلت کوینIBAT به طور کلی بهترین آلت کوین برای خرید در سال جاری است. IBAT یک اکوسیستم بازی دیجیتال است که ترکیبی از فن آوری های NFT، دیفای و متاورس است. با این حال روند صعودی چهار آلت کوین ذکر شده احتمالا باعث تغییراتی در توصیه های خرید آنها شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد لونا، آلت کوین برجسته مارکت در هفته گذشته
سوال امنیتی :3+50 = ?