معرفی 5 مورد از بهترین پروژه های بلاک چین سولانا

1401/10/25
معرفی 5 مورد از بهترین پروژه های بلاک چین سولانا

آیا بهترین پروژه های بلاک چین سولانا رو می شناسین؟ چجوری می تونین پروژه های بر بستر ارز دیجیتال سولانا رو نشناسین، وقتی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کنین و سولانا هم بین 5 ارز دیجیتال برتر دنیا و بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره؟! لگه با پروژه های بستر سولانا آشنایی ندارین، فقط کافیه این مطلب رو تا انتها مطالعه کنین تا همه پروژه های ارز دیجیتال سولانا رو خدمت شما معرفی کنیم و در مورد آینده هر کدوم هم توضیحاتی بدیم. بنابراین، برای شناخت برترین پروژه های بستر سولانا همین مطلب بهترین راهنمای شما محسوب میشه. بلاک چین سولانا رو طیف وسیعی از برنامه های غیرمتمرکز، پروژه های دیفای و NFT ها تشکیل دادن.

زمانی که صحبت از شبکه های بلاک چینی می کنیم که قابلیت ها و امکانات جدیدی به صنعت کریپتو و ارزهای دیجیتال اضافی کردن، دیگه فقط اتریوم نیست که خودی نشون میده، بلکه نمونه های جدیدتر و کامل تری مثل سولانا هم وجود دارن. این بلاک چین امکانات جدیدی ارائه می کنه که مقیاس پذیری یکی از مهم ترین هاست. شبکه سولانا دارای پروژه های مختلفی هست که باید اون ها رو بشناسین تا بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری بگیرین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی 5 مورد از بهترین پروژه های بلاک چین سولانا، اطلاعاتی در مورد شبکه سولانا به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین پروژه های سولانا بپردازیم تا این پروژه ها رو بشناسین.

شبکه سولانا چیست؟

شبکه سولانا چیست؟

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم شبکه سولانا یا Solana رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این شبکه به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که شبکه سولانا چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که سولانا نوعی بلاک چین بر پایه برنامه های غیرمتمرکز هست که به صورت منبع باز ارائه شده. مزیت این بلاک چین نسبت به اتریوم این هست که عملکرد سریع تری داره و هزینه های تراکنش در اون کمتر هست. در کنار این ها به دلیل استفاده از الگوریتم گواهی اثبات سهام، بسیار با محیط زیست سازگار هست و در مقایسه با بیت کوین آسیب کمتری رو به محیط زیست وارد می کنه.

جالب اینجاست که بدونین شبکه سولانا نوعی بلاک چین ارز دیجیتال پشتیبانی کننده از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز هست که از طریق اثبات سهام با کمترین موانع ورودی به دنبال به حداکثر رسوندن بازدهی و کارایی شبکه خودش هست. پردازش در این شبکه به صورت 50 الی 65 هزار تراکنش در ثانیه و با محدودیت بیش از 70 هزار تراکنش صورت می گیره. این شبکه بدون کاهش امنیت و تمرکززدایی به دنبال افزایش مقیاس پذیری هست و قصد داره با پشتیبانی از نرم افزارهای بلاک چینی با سرعت بالا در سطح بین المللی اقدام کنه. این ارز دیجیتال از امنیت زیاد و برنامه های غیرمتمرکز برخوردار هست.

بهترین پروژه های بلاک چین سولانا

بهترین پروژه های بلاک چین سولانا

همونطور که گفتیم، سولانا نوعی بلاک چین بر پایه برنامه های غیرمتمرکز هست که به صورت منبع باز ارائه شده. این بلاک چین دارای یه توکن بومی به اسم SOL هست که تونسته بازدهی خیلی خوبی رو در سال گذشته از خودش نشون بده. با استفاده از پروژه های دیفای می تونین برنامه های مالی رو بر اساس برنامه ها و شبکه های غیرمتمرکز پوشش بدین، ولی برای این کار به یه پلتفرم سازگار با دیفای نیاز دارین که سولانا در نوع خودش بهترین هست. در ادامه سعی می کنیم به معرفی بهترین پروژه های سولانا بپردازیم.

• Raydium

یکی از بهترین پروژه های سولانا، Raydium هست که دارای مزایای زیادی هست. از جمله از این مزایا می تونیم به افزایش سرعت معاملات، لوریج کردن برنامه سفارشات مرکزی، کسب درآمد از طریق ییلد فارمینگ، فراهم کردن نقدینگی برای هر توکن و... اشاره کنیم. استفاده از پروژه دیفای Raydium می تونه به همه معامله گران کمک کنه، چون پاداش هایی رو برای تامین کننده های نقدینگی و استیکرها ارائه داده که به راحتی میشه برای توسعه پروژه های بلاک چین سولانا از اون ها استفاده کرد.

• Cryptocurrencies.ai

یکی دیگه از بهترین پروژه های سولانا، Cryptocurrencies.ai هست. این صرافی کاربر محور دارای ابزارهای خیلی پیشرفته ای هست که قصد داره بهترین عناصر صرافی های متمرکز رو با هم ترکیب کنه و به این ترتیب نقدینگی و امنیت رو افزایش بده. از مهم ترین مزیت های این پروژه میشه به قابلیت تنظیم خودکار، امکان شخصی سازی و تجزیه و تحلیل عملکرد پورتفولیو، پشتیبانی از معاملات اسپات و آنی برای ده ها جفت معاملاتی اشاره کرد. استفاده از این پروژه به معامله گران حرفه ای پیشنهاد میشه.

• Oxygen

یکی دیگه از بهترین پروژه های سولانا، پروژه Oxygen هست که می تونین از اون برای تقویت پورتفوی اون استفاده کنین. هدف اصلی این پروژه این هست که بتونه سرمایه گذاری رو دموکراتیک کنه. بنابراین، می تونه بهترین فرصت های سرمایه گذاری رو در اختیار شما قرار بده. از جمله از مزایای این پروژه می تونیم به نقدینگی مدت دار، امکان فروش استقراضی، قابلیت استفاده های متعدد از وثیقه یکسان، امکان وثیقه گذاری متقابل و.... اشاره کنیم.

• Mercurial Finance

یکی دیگه از بهترین پروژه های سولانا، پروژه Mercurial Finance هست. این پلتفرم 100.000 دلار بودجه راه اندازی رو از DeFi Alliance یه شتاب دهنده صنعتی دریافت کرد. مرکوریال در حال توسعه خزانه های پویا هست که به نظر میرسه خزانه هایی بازارساز هستن که معاوضه های لغزشی خیلی کمی رو ارائه می کنند. در حالی که همچنان سود LP رو از طریق کارمزدهای پویا و همچنین تخصیص سرمایه متغیر افزایش میدن. مرکوریال امیدوار هست با استفاده کامل از پتانسیل سولانا، دوره بعدی سیستم های بازارساز رو بسازه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی 5 مورد از بهترین پروژه های بلاک چین سولانا، اطلاعاتی در مورد شبکه سولانا به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین پروژه های سولانا بپردازیم تا این پروژه ها رو بشناسین. همونطور که گفتیم، سولانا نوعی بلاک چین بر پایه برنامه های غیرمتمرکز هست که به صورت منبع باز ارائه شده. مزیت این بلاک چین نسبت به اتریوم این هست که عملکرد سریع تری داره و هزینه های تراکنش در اون کمتر هست. در کنار این ها به دلیل استفاده از الگوریتم گواهی اثبات سهام، بسیار با محیط زیست سازگار هست.


نظرات کاربران در مورد معرفی 5 مورد از بهترین پروژه های بلاک چین سولانا
سوال امنیتی :8+50 = ?