معرفی ارزهای دیجیتال برتر در صنعت گیمینگ

1401/08/13
معرفی ارزهای دیجیتال برتر در صنعت گیمینگ

ما سعی می کنیم در مقاله معرفی ارزهای دیجیتال برتر در صنعت گیمینگ، اطلاعاتی در مورد بازی های کریپتویی برای شما ارائه کنیم و به بهترین ارزهای دیجیتال در صنعت بازی های کریپتویی بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین و بتونین بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال در این حوزه بگیرین. بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوبت ترین بازارهای مالی با حجم بازار بزرگ تبدیل بشه. به این ترتیب شما نیز می تونین وارد بازار کریپتوکارنسی ها شده و با خرید و فروش رمز ارز سود زیادی به دست بیارین. البته ابتدا باید آموزش های لازم رو فرا بگیرین.

بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هست که هر کدوم از اون ها به دلیل ویژگی ها و مزایای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. همچنین این رمز ارزها در حوزه های مختلف فعالیت دارن که یکی از این حوزه ها نیز صنعت گیمینگ یا بازی های مبتنی بر بلاک چین هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی ارزهای دیجیتال برتر در صنعت گیمینگ، اطلاعاتی در مورد بازی های کریپتویی برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال در صنعت بازی های کریپتویی بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین.

آشنایی با بازی های کریپتویی:

آشنایی با بازی های کریپتویی

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم بازی های کریپتویی یا بازی های مبتنی بر بلاک چین رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این بازی ها و صنعت گیمینگ به دست بیارین. بهتره بدونین بر اساس گزارشی که از سایت کوین گکو به دست اومده، میشه فهمید که در حال حاضر بیشتر ارزهای دیجیتال در صنعت بازی های کریپتویی مشغول به فعالیت هستن. بر اساس عقیده برخی از کاربران فعالیت اصلی ارز دیجیتال بعد از حوزه دیفای و توکن های غیرمثلی، در صنعت گیمینگ یا بازی های کریپتویی مبتنی بر بلاک چین هست. به این ترتیب، آشنایی با ارزهای برتر حوزه گیمینگ از اهمیت زیادی برخوردار هست.

شاید برایتان مفید باشد: آموزش شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

جالب اینجاست که بدونین، بازی هایی که مبتنی بر بلاک چین هستن دارای مزایای زیادی بوده که از جمله از این مزایا میشه به این مورد اشاره کرد که در این نوع بازی ها می تونن دارایی های درون بازی ها رو بدون نیاز به واسطه مبادله کنند. علاوه بر این، توسعه دهنده ها این امکان رو دارن با کمک بلاک چین، کاربران جدیدی رو جذب کرده و از طریق فروش آیتم های درون بازی، درآمد به دست بیارن. به همین دلیل هست که تعداد بازی های کریپتویی مبتنی بر بلاک چین بیشتری وارد بازار میشن.

بعلاوه بر توضیحاتی که برای شما ارائه کردیم، طبق گفته بلاگر معروف ارزهای دیجیتال، لارک دیویس، قراره در آینده استودیوهای بازی سازی بزرگی در این حوزه ایجاد بشه و بر این اساس قراره به زودی بازی های بزرگی وارد این بازار بشه. به همین دلیل هست که اصطلاح Crypto Gaming در این صنعت از محبوبیت بالایی برخوردار هست و وبسایت کوین گکو این موضوع رو تایید می کنه. بهتره بدونین امروزه بازی های کریپتویی زیادی وجود دارن که شما می تونین با کمک این بازی ها ارز دیجیتال رایگان به دست بیارین. برای شرکت در برخی از بازی ها به سرمایه اولیه نیاز هست، ولی برای برخی هیچ سرمایه ای نیاز نیست.

برترین ارزهای دیجیتال در صنعت گیمینگ

برترین ارزهای دیجیتال در صنعت گیمینگ

امروزه صدها نوع ارز دیجیتال در دنیا وجود داره. از این رو سرمایه گذاران این امکان رو دارن تا در پروژه های مختلفی سرمایه گذاری کنند. یکی از این پروژه ها نیز ارزهای دیجیتال صنعت گیمینگ هستن که به تازگی رشد کردن و افراد زیادی به اون ها علاقه دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله معرفی ارزهای دیجیتال برتر در صنعت گیمینگ، به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال صنعت گیمینگ بپردازیم.

مقاله پیشنهادی: معرفی ارزهای برتر حوزه DAO

• ارز دیجیتال FirstBlood

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال صنعت گیمینگ، ارز دیجیتال FirstBlood هست که نوعی رمز ارز با پلتفرم غیرمتمرکز هست که از کلاهبرداری جلوگیری می کنه و پاداش حاصل از این بازی برای بازیکنان فرستاده میشه. علاوه بر این، به بازیکن ها این امکان رو میده تا همدیگه رو به چالش دعوت کنند. مزیتی که این ارز دیجیتال داره این هست که همه چیز به بلاک چینی وابسته هست که همه اطلاعات در اون ثبت میشه. همه قراردادهای هوشمند بلاک چین ضمانت می کنه که طرفین معامله پول خودشون رو دریافت می کنند.

• ارز دیجیتال Game Credits

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال صنعت گیمینگ، ارز دیجیتال Game Credits هست که نوعی رمز ارزی محسوب میشه که در محیط بلاک چین مورد استفاده قرار می گیره و توسعه دهنده ها و گیمرها می تونن برای پرداخت های خودشون از این رمز ارز استفاده کنند. ارز دیجیتال Game Credits برای اولین بار در سال 2015 با عنوان GamersCoin فعالیت خودش رو شروع کرد.

• ارز دیجیتال Enjin Coin

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال صنعت گیمینگ، ارز دیجیتال انجین کوین یا Enjin Coin هست که در سال 2009 شروع به کار کرده، ولی به تازگی این شرکت توکن خودش رو معرفی کرده که مبتنی بر اتریوم بوده و اسم اون انجین کوین هست. در حال حاضر ارز دیجیتال انجین کوین میلیون ها کاربر و 250 هزار گروه بازی داشته که برای پلتفرم های خود از این ارز دیجیتال استفاده می کنه.

• ارز دیجیتال Axe Infinity

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال صنعت گیمینگ، ارز دیجیتال Axs Infinity یا اکسی اینفینیتی هست. این پلتفرم نوعی پروتکل فعال در حوزه بازی هست که بر بستر بلاک چین اتریوم قرار داره. توکن این ارز دیجیتال مطابق با استاندارد ERC-20 هست. ایده اولیه این ارز دیجیتال نیز برای اولین بار در کشور ویتنام راه اندازی شد. در آغاز این پروژه با اسم SKY Mavis راه اندازی شد و سپس به صورت رسمی از سال 2020 فعالیت خودش رو شروع کرد.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی ارزهای دیجیتال برتر در صنعت گیمینگ، اطلاعاتی در مورد بازی های کریپتویی برای شما ارائه کنیم و به بهترین ارزهای دیجیتال در صنعت بازی های کریپتویی بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین و بتونین بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری و خرید این نوع از رمز ارزها بگیرین. همونطور که گفتیم، بازی هایی که مبتنی بر بلاک چین هستن دارای مزایای زیادی بوده که از جمله از این مزایا میشه به این مورد اشاره کرد که در این نوع بازی ها می تونن دارایی های درون بازی ها رو بدون نیاز به واسطه مبادله کنند.


نظرات کاربران در مورد معرفی ارزهای دیجیتال برتر در صنعت گیمینگ
سوال امنیتی :5+93 = ?