معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه

1401/08/16
معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه

ما سعی می کنیم در مقاله معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه، اطلاعاتی در مورد بیمه ارز دیجیتال یا Insurance Crypto برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین چرا که اگه قصد شما خرید ارز دیجیتال در این حوزه هستش می تونه برای شما موثر باشه.. بهتره بدونین از زمان افزایش محبوبیت دارایی های غیرمتمرکز، میلیون ها نفر در سراسر جهان تونستن به ارز دیجیتال دسترسی داشته باشن. در این زمان نه تنها تجزیه و تحلیل و مطالعه سرمایه گذاران افزایش پیدا کرده، بلکه ایدئولوژی حفاظتی نیز به وجود اومده. در بازارهای مالی سنتی افراد ممکنه دارایی های خودشون رو بیمه کنند تا اون ها رو از ضرر محافظت کنند. در حال حاضر گزینه های مختلفی برای بیمه در اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای و پروژه های موجود در اون اکوسیستم وجود داره.

دارایی های سنتی معمولا به کمک بیمه محافظت میشن تا به این ترتیب اگه اتفاقی برای سرمایه بیفته، ضرر وارد شده رو کاهش بدن. داشتن بیمه در مواردی مانند درمان، مسکن و خودرو برای ما بسیار آشنا هست و ما به شنیدن از اون ها عادت کردیم، ولی صنعت بیمه چند تریلیون دلاری امروز بسیاری از موارد دیگه رو نیز پوشش میده. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه، اطلاعاتی در مورد بیمه ارز دیجیتال یا Insurance Crypto برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین و بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری روی اون ها بگیرین.

بیمه ارز دیجیتال Insurance چیست؟

بیمه ارز دیجیتال Insurance چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال یا اکوسیستم دیفای فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم بیمه ارز دیجیتال یا Insurance رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال برای شما پیش اومده باشه که Insurance چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که Insurance که معنی لغوی اون در زبان فارسی بیمه هست، در بحث مورد بررسی ما به پروژه هایی اشاره داره که در بازار ارزهای دیجیتال با هدف ارائه ثبات به دنیای ارزهای دیجیتال، محافظت از سرمایه گذاران در برابر کلاهبرداری و جلوگیری از کاهش شدید ارزش سبدهای رمزنگاری شده راه اندازی شدن.

شاید برای تان مفید باشد: آموزش شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

جالب اینجاست که بدونین در این میان سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال این امکان رو دارن تا دارایی های خودشون رو در صرافی های ارز دیجیتال بیمه کنند. چنانچه صرافی هک یا دچار ورشکستگی بشه، به کاربرانی که بیمه دارن، غرامت پرداخت میشه. بیمه غیرمتمرکز به عنوان یه شبکه ایمنی برای اکوسیستم دیفای عمل می کنه. از بیمه کیف پول گرفته تا بیمه قرارداد هوشمند. دونستن این موضوع که دارایی افراد در صورت بروز هر مشکلی محافظت میشه، آرامش خاطر رو برای سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال فراهم می کنه.

بهترین ارزهای دیجیتال در حوزه بیمه

بهترین ارزهای دیجیتال در حوزه بیمه

همونطور که گفتیم، از زمان افزایش محبوبیت دارایی های غیرمتمرکز، میلیون ها نفر در سراسر جهان تونستن به ارز دیجیتال دسترسی داشته باشن. در این زمان نه تنها تجزیه و تحلیل و مطالعه سرمایه گذاران افزایش پیدا کرده، بلکه ایدئولوژی حفاظتی نیز به وجود اومده. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله، به معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین.

مقاله پیشنهادی: 7 نکته مهم قبل از خرید ارز های دیجیتال

• ارز دیجیتال SURE

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه، ارز دیجیتال inSure DeFi هست که با نماد اختصاری SURE نیز شناخته میشه که در زمان نوشتن این مقاله در رتبه 248 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. بهتره بدونین inSure DeFi اکوسیستم غیر متمرکزی هست که سرمایه گذاران می تونن از اون برای محافظت ارزهای دیجیتال خود در برابر مواردی مثل بسته شدن مبادلات یا کلاه برداری استفاده کنند. همچنین ارز دیجیتال SURE بر اساس استاندارد ERC-20 و بر بستر اتریوم راه اندازی شده و عرضه نهایی ارز دیجیتال SURE نیز 88 میلیارد هست که در حال حاضر تعداد 26.790.063.175 واحد از اون در حال گردش هست.

• ارز دیجیتال NXM

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه، ارز دیجیتال NXM هست که توکن اصلی پروتکل Nexus Mutual هست. جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال NXM نیز با این هدف راه اندازی شده تا سرمایه گذاران و معامله گران رو در براب نوسانات بازار ارزهای دیجیتال و هک شدن صرافی های کریپتوکارنسی بیمه کنه و از اون ها محافظت کنه. همچنین هدف از راه اندازی ارز دیجیتال NXM ارائه جایگزینی غیر متمرکز برای سیستم های بیمه سنتی هست. کاربران با داشتن توکن NXM می تونن در رای دادن به تصمیم های حاکمیتی و در ارزیابی میزان ریسک هر قرارداد نیز شرکت داشته باشن و مشارکت کنند.

• ارز دیجیتال Wrapped NXM

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه، ارز دیجیتال Wrapped NXM هست که توکن بسته بندی شده ارز دیجیتال NXM هست. جالب اینجاست که بدونین برخلاف NXM که تنها در صرافی Nexus Mutual معامله میشه، WNXM رو میشه آزادانه در پلتفرم های دیگه که از اون پشتیبانی می کنند نیز معامله کرد. در زمان نوشتن این مقاله توکن WNXM با قیمت تقریبی 10.25 دلار در بین کاربران مبادله میشه. این توکن در رتبه 3 بهترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه قرار داره.

• ارز دیجیتال INSURE

بهترین ارزهای دیجیتال در حوزه بیمه

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه، ارز دیجیتال InsurAce هست که با نماد اختصاری INSURE نیز شناخته میشه. پلتفرم InsurAce نوعی پروتکل غیر متمرکز هست و این امکان رو به کاربران میده تا پاداش دریافت کنند. با توجه به اینکه پلتفرم InsurAce چندین شبکه رو برای سرمایه گذاران فراهم کرده تا دارایی های خودشون رو در برابر خطرات مختلف مثل آسب پذیری قراردادهای هوشمند یا ریسک ناگهانی محافظت کنند. کاربران این پلتفرم با استیک کردن ارز دیجیتال INSURE پاداش به دست میارن. همچنین Insure دسترسی کاربران به شبکه های مختلف رو بسیار راحت کرده و می تونین با تهیه این رمز ارز به شبکه های مختلف دسترسی داشته باشین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه، اطلاعاتی در مورد بیمه ارز دیجیتال یا Insurance Crypto برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین. همونطور که گفتیم، در این میان سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال این امکان رو دارن تا دارایی های خودشون رو در صرافی های ارز دیجیتال بیمه کنند. چنانچه صرافی هک یا دچار ورشکستگی بشه، به کاربرانی که بیمه دارن، غرامت پرداخت میشه.


نظرات کاربران در مورد معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه
سوال امنیتی :9+61 = ?