معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی

1401/08/19
معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی

ما سعی می کنیم در مقاله معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی، اطلاعاتی در مورد صنعت موسیقی بپردازیم و بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی رو برای شما معرفی کنیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین و بهترین تصمیم رو برای خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری روی اون ها بگیرین. صنعت موسیقی یا Music از جمله صنایع راه یافته به حوزه بلاک چین هست که تونسته از طریق فناوری بلاک چین به رفع بعضی از بزرگ ترین مشکلات پیش روی خودش بپردازه. ورود بلاک چین به این صنعت علاوه بر حل مشکلات و محدودیت های موجود باعث شده که هنرمندان بتونن بدون هیچ واسطه ای به انتشار موسیقی و هنر خودشون بپردازن و به راحتی حق امتیاز خودشون رو به دست بیارن.

معرفی ارزهای دیجیتال برتر حوزه موسیقی

پروژه های ارز دیجیتال مختلفی در صنعت موسیقی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون رو دارن که در ادامه برخی از اون ها رو برای شما معرفی می کنیم.

شاید برای تان مفید باشد: آموزش شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

• ارز دیجیتال آدیوس(Audius)

ارزهای دیجیتال برتر حوزه موسیقی

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی، ارز دیجیتال آدیوس یا Audius هست. ارز دیجیتال آدیوس نوعی پروتکل پخش موسیقی غیر متمرکز هست که در سال 2018 با هدف رفع ناکارآمدی های صنعت موسیقی توسط Forrest Browning و Roneil Rumburg راه اندازه شده. این پروتکل به عنوان یکی از بهترین پروژه های ارز دیجیتال در موسیقی در شروع کار خود مبتنی بر شبکه POA بود، ولی در حال حاضر توسط بلاک چین سولانا پشتیبانی میشه. هدف ارز دیجیتال آدیوس این هست که از طریق پلتفرم خودش از علاق هنرمندان و طرفداران اون ها پشتیبانی کنه و موفقیت های زیادی رو پشت سر بذاره.

مقاله پیشنهادی: معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه بیمه

جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال آدیوس از طریق پاداش هایی مثل قرار گرفتن در لیست موسیقی های پرطرفدار هفتگی به تولیدکننده های محتوا کمک می کنه و از این طریق می تونه مورد استفاده کاربران قرار بگیره و به عنوان ابزاری برای پخش موسیقی به کار گرفته بشه. همچنین ارز دیجیتال آدیوس قصد داره تا از راه های دیگه نیز برای خودش درآمد کنه. برای مثال قصد داره که موسیقی ها و محتوایی که در خودش داره رو بفروشه. برای این کار نیز سعی می کنه تا استیبل کوین هایی رو برای خودش عرضه کنه.

• ارز دیجیتال Opulous

ارزهای دیجیتال برتر حوزه موسیقی

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی، ارز دیجیتال Opulous هست که به عنوان تنها پروتکل ارائه دهنده توکن های تعویض پذیر موسیقی شناخته میشه. این توکن ها برخلاف سایر دارایی ها سهمی از یه تک آهنگ، البوم یا EP به خریداران پاداشی رو میده. این توکن ها درآمد دائمی حق امتیاز موسیقی رو به وجود میارن. در صنعت موسیقی برای هنرمندان مشکلات زیادی از جمله کمبود بودجه و سانسور وجود داره. بنابراین، پروتکل Opulous سعی می کنه این مشکلات رو برطرف کنه. ارز دیجیتال Opulous مبتنی بر بلاک چین الگوراند هست و هنرمندان با استفاده از اون می تونن NFT های خودشون رو راه اندازی کنند.

• ارز دیجیتال UREEQA

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی، رمز ارز UREEQA هست که هنرمندان این امکان رو دارن تا با استفاده از این رمز ارز آثار هنری و موسیقی خودشون رو منتشر کرده و با فروش اون ها درآمد زیادی به دست بیارن. مالکیت و اصالت اثر توسط فرایند اعتبارسنجی و فناوری ویژه ارز دیجیتال UREEQA در سراسر دنیا، به صورت انحصاری توکن های غیر مثلی Responsibly Minted رو ارائه میده. این پروتکل به سازنده ها این امکان رو میده تا بتونن در مورد آثار موسیقی خودشون کد منبع مشخص کنند. وظیفه اصلی پلتفرم Ureeqa این هست که به هنرمندان برای محافظت و کسب درآمد از آثار هنری خود کمک کنه.

• ارز دیجیتال HUSL

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی، رمز ارز HUSL هست که این قابلیت رو داره که هنرمندان بتونن نحوه ارتباط با طرفداران رو با استفاده از NFTs و تکنولوژی بلاک چین به صورت کلی تغییر بدن. همچنین پلتفرم HUSL به عنوان مکانی برای سازنده ها این امکان رو میده تا افراد بتونن تازه ترین موسیقی های خودشون رو به عنوان NFT منتشر کنند و از طریق فروش اون ها سود زیادی به دست بیارن.

• ارز دیجیتال Rhythm

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی، رمز ارز Rhythm هست که شامل کتابخونه ای با بیشتر از 100 میلیون موسیقی هست. تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال Rhythm دارای 4 عضو اصلی به اسم های رایان داورن، اولی واترز، مکس واترز و آستین لونا هست. این رمز ارز برخلاف سایر ارزهای دیجیتال اصلی نمی تونه به صورت مستقیم خرید و فروش بشه. بنابراین، کاربران و معامله گران بازار برای خرید ارز دیجیتال Rhythm ابتدا باید توکن USDT رو بخرن و بعدا اون رو به صرافی ارائه دهنده Rhythm انتقال بدن.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی، اطلاعاتی در مورد صنعت موسیقی بپردازیم و بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی رو برای شما معرفی کنیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین و بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری روی اون ها بگیرین. همونطور که گفتیم، صنعت موسیقی یا Music از جمله صنایع راه یافته به حوزه بلاک چین هست که تونسته از طریق فناوری بلاک چین به رفع بعضی از بزرگ ترین مشکلات پیش روی خودش بپردازه.


نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی
سوال امنیتی :6+33 = ?