مقایسه رشد ارز دیجیتال اتریوم و کمپانی آمازون

1400/12/01
مقایسه رشد ارز دیجیتال اتریوم و کمپانی آمازون

ارز اتریوم که رتبه دوم در بازار ارزهای دیجیتال را به خود اقتصاص داده است در آوایل سال 2020 در حال دور شدن از موج نزولی سه سال بازار بود. این رمز ارز در سال 2018 به اوج قیمت خود در حدود 1200 دلار رسید، اما به دلیل جو نزولی در بازار به زیر 100 دلار کاهش پیدا کرد. اما طی چند ماه گذشته روند پر قدرت خود را شروع کرده و باعث شده اتریوم از اوج قیمت قبلی خود عبور کند و در سال 2021 به رکورد جدیدی برسد. همین امر باعث شده است که علاقه مندان به اتریوم رشد آن را رشد سهام شرکت آمازون مقایسه کنند.

اتریوم رشد سریع‌تری نسبت به آمازون نشان می‌دهد.

یکی از طرفداران اتریوم و از فعالان راهکار مقیاس پذیری استارکنت به نام اودن فری (odin_free) در تویتر خود اعلام کرد که شبکه اتریوم 2 برابر سریع تر از آمازون به ارزش 11 رقمی رسیده است. اتریوم در حدود 7 سال درآمد 10 میلیاردی کسب کرده است در حالی که نزدیک به 14 سال زمان طول کشیده تا شرکت آمازون به این در آمد دست پیدا کند. گفتنی است با وجود ثبت چنین رکوردی ارزش بازار اتریوم معادل 335 میلیارد دلار و ارزش بازار شرکت آمازون 1.55 تریلیون دلار است. اگر دوست دارید بدانید ارز دیجیتال اتریوم چیست؟ مقاله ما را مطالعه کنید.

دلایل رشد سریع اتریوم

اگر چه داده ها نشان می دهد که اتریوم 23 درصد از ارزش بازار شرکت آمازون را دارا است. ولی بسیار سریعتر و پرقدرت تر در حال رشد است. از طرفی قرارداد سپرده اتریوم 2.0 با وجود افت قیمت، از نظر ارزش بازار از تویوتا پیشی گرفت. یکی از علاقه مندان به وب 3 اضافه کرد که اتریوم 4.5 برابر بیشتر از سیستم ویزا کارت در سال 2021 تراکنش ها را پردازش کرده است. در عین حال، ارزش بازار ویزا 33 درصد بیشتر از اتریوم است.
دیروز، در میان افت طاقت فرسا بازارهای ارزهای دیجیتال و سهام، قیمت اتریوم به زیر 2900 دلار سقوط کرد. با وجود این سقوط، قرارداد سپرده اتریوم 2.0 به طور معمول رکوردهای جدیدی را از نظر ارزش قفل شده چاپ می کند.

بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد مقایسه رشد ارز دیجیتال اتریوم و کمپانی آمازون
سوال امنیتی :1+41 = ?