موقعیت بی ثبات بیت کوین در چند روز گذشته

1400/12/21
موقعیت بی ثبات بیت کوین در چند روز گذشته

کاهش قیمت بیت کوین و آلت کوین های با مارکت کپ بالا نشان می دهد که ریزش قیمت ها همچنان ادامه دارد و معامله گران همچنان به فروش رمز ارزهایی که خریدن، ادامه می دهند. نمودار نرخ بیت کوین در چند روز گذشته بی ثبات بوده است اما به نظر می رسد سرمایه گذاران بلندمدت از ضعف فعلی برای خرید استفاده می کنند.
در حالی که بیت کوین بی ثبات بوده است، دارایی های دیجیتال با پشتوانه طلا در سال 2022 ظاهری قوی داشته اند زیرا سرمایه گذاران از دارایی های ریسک بالا دوری و به دنبال سرمایه گذاری روی ارزهایی هستند که امنیت سرمایه گذاری در انها بالاتر است. این امر ارزش بازار توکن های دیجیتال دارای پشتوانه طلا را به بیش از 1 میلیارد دلار افزایش داده است.
 نمودار جفت بیت کوین و تتر(BTC/USDT) براساس تریدینگ ویو
بیت کوین در 9 مارس بالاتر از میانگین های متحرک قرار داشت. اما به سرعت در 10 مارس روند صعودی را پشت سر گذاشت. 
قیمت بیت‌کوین در چند روز گذشته پایین‌تر از سطح میانگین متحرک ساده‌ 50 روزه معامله شده که نشان ‌دهنده عدم تمایل خریداران جدید است. میانگین متحرک نمایی 20 روزه نیز به سمت پایین و نزولی است و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی نیز وارد ناحیه‌ منفی شده است.
 نمودار صعودی در تلاش است تا قیمت را به بالاتر از میانگین های متحرک در 11 مارس برگردانند. این نشان می دهد که معامله گران صعودی در حال خرید با کاهش قیمت هستند.
اگر خریداران قیمت را در بالای 42594 دلار حفظ کنند، این تعادل می تواند به نفع خریداران متمایل شود. سپس جفت BTC/USDT می تواند به منطقه حمایت بین 45000 دلار و خط مقاومت کانال صعودی صعود کند.
از طرف دیگر، اگر قیمت بار دیگر از میانگین‌های متحرک کاهش یابد، خریداران سعی خواهند کرد این جفت ارز را به زیر سطح حمایت فوری در 37000 دلار بکشند. اگر این سطح کاهش یابد، جفت BTC/USDT می تواند خط حمایت کانال را به چالش بکشد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس مرجع خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین در بازار

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد موقعیت بی ثبات بیت کوین در چند روز گذشته
سوال امنیتی :1+82 = ?