نتایج کنفرانس می 2022 ارزهای دیجیتال اسرائیل

1401/03/22
نتایج کنفرانس می 2022 ارزهای دیجیتال اسرائیل

کنفرانس سالانه ارزهای دیجیتال اسرائیل، به میزبانی جامعه بلاک چین اسرائیل، در 23 تا 25 می در تل آویو برگزار شد. در این کنفرانس سه روزه برخی از بزرگ ‌ترین برند های این صنعت از جمله تزوس، INX، SCRT لبز، سلسیوس، Fireblocks و Redefine حضور داشته اند.
این رویداد پس از سقوط اکوسیستم ترا برگزار شد و باعث شد قیمت بیت کوین به زیر 30000 دلار کاهش یابد و رهبران صنعت را متعجب کند. با این حال، جو نشست تل آویو خوش بینانه باقی ماند. این نشست به ویژه در اجرای پروژه های دیجیتال اسرائیل بسیار کمک کننده بوده است. یکی از بانک‌ های پیشرو اسرائیل، Bank Leumi، در حین نشست اعلام کرد که قصد دارد تجارت دیجیتال را در پلتفرم Pepper Invest خود فعال نماید و اولین بانکی در کشور باشد که خدمات دیجیتال را ارائه می دهد.

توسعه پروژه های دیجیتال در بین چرخه های صعودی

پس از نشست تل آویو پروژه ای با عنوان "توسعه پروژه ‌های دیجیتال در بین چرخه های صعودی" ارائه شد که قرار است توسط مدیر عامل شرکت فن آوری روابط عمومی جهانی ReBlonde، Motti Peer مدیریت می ‌شود.
در این پنل چهار مدیر ارشد صنعت حضور داشته اند. Yann Toullec، مدیر عامل یونیورس، شبکه ای که زیرساخت اتصال و قابلیت همکاری در متاورس را فراهم می کند و جایگزینی متمرکز بر آینده برای غول های فن آوری شناخته شده برای بهره برداری از اطلاعات کاربر و مالکیت معنوی ارائه می دهد. روث لوی لوتان، معاون فروش و بازاریابی برای ClearX که راه حل تسویه حساب و تسویه مبتنی بر بلاک چین برای شرکت های جهانی در صنایع مختلف را ارائه خواهد داد؛ آساف نعیم، بنیانگذار و مدیر عاملKirobo که توسعه دهنده غیرمتمرکز برنامه کاربردی ایجاد زیرساخت امن تر برای وب 3 خواهد بود و نیر میرتزکی، یکی از بنیانگذاران Loopycore، استودیوی بازی ساز غیرمتمرکز که بر روی گیمینگ آینده Six Muskotiers کار خواهد کرد.
رکود نسبی صنعت بر این همکاری تاثیر خواهد گذاشت؛ با این حال روند نزولی بازار چیز جدیدی نیست و بهترین راهکار برای عبور از آن صرفاً تمرکز بر شفافیت  و ارائه محصولات دیجیتال می باشد. به گفته مدیران ارشد بازار نزولی زمان بیشتری برای توسعه خواهد داد و تمرکز پروژه بر روی نو آوری را افزایش خواهد داد.

رویداد آتی دیجیتال تل آویو

انجمن بلاک چین اسرائیل چندین رویداد دیگر برای تبدیل اسرائیل به کانون ارزهای دیجیتال برگزار خواهد کرد. کنفرانس آتی وب3 برای توسعه دهندگان وب در 22 سپتامبر برگزار خواهد شد و برای اولین بار از توسعه دهندگان با یا بدون دانش بلاک چین و ارزهای دیجیتال از اسرائیل و خارج از کشور دعوت خواهند کرد تا برای یک روز در این نشست آموزشی حضور داشته باشند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نتایج کنفرانس می 2022 ارزهای دیجیتال اسرائیل
سوال امنیتی :5+31 = ?