نظر استنلی دراکن میلر در مورد بیت کوین و طلا برای سرمایه گذاری

1401/03/23
نظر استنلی دراکن میلر در مورد بیت کوین و طلا برای سرمایه گذاری

استنلی دراکن میلر نظر خود را در مورد بیت کوین و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در مصاحبه ای با بنیاد کنفرانس سون در روز شنبه 11 ژوئن اعلام کرده است؛ براساس اظهارات دراکن میلر، مدیر بزرگترین صندوق سرمایه گذاری، در یک بازار صعودی تورمی ترجیح واضح او سرمایه گذاری و مالکیت بر بیت کوین بیش از طلا است. با این حال، او افزود که در بازار نزولی طلا انتخاب اول وی می باشد.
استنلی دراکن میلر هم اکنون رئیس و مدیر عامل Duquesne Family Office LLC، یکی از بزرگترین صندوق های سرمایه گذاری است. وی قبلاً مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری سوروس بود که مسئولیت کلی وجوهی با حداکثر ارزش دارایی 22 میلیارد دلار را بر عهده داشت. طبق فهرست میلیاردرهای فوربس، دارایی خالص شخصی او در حال حاضر 6.8 میلیارد دلار می باشد.
به گفته وی؛ ایالات متحده با وجود یک سیاست پولی غیرمسئولانه با تورم و رکود اقتصادی در آینده روبرو خواهد بود که احتمالا دلیل اصلی بازار نزولی است، طبق نظر وی ترجیح او و بسیاری از سرمایه گذاران دیگر در این بازار انباشت و سرمایه گذاری در طلا می باشد، با این حال بیت کوین نیز با توجه به ماهیت طلای دیجیتال بودن خود مورد توجه سرمایه گذاران بیشتری خواهد بود.
استنلی دراکن میلر افزود که فرضیه بازار نزولی وی در نتیجه سالها بررسی و رصد بازار بوده است و بیش از 85 درصد از کارشناسان اقتصاد با وی هم نظر می باشند.

سیگنال های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، استنلی دراکن میلر، مدیر بزرگترین صندوق تامینی اظهار داشت که توجه به سیگنال های فرکانس بالا همیشه مسیر را برای او مشخص کرده است، برای مثال؛ مطمئناً همبستگی قوی بین دارایی های دیجیتال و سهام نزدک وجود دارد که سیگنال مهمی در بازارهای دیجیتال است.
در مورد آینده ارزهای دیجیتال، او گفت: بلاشک بلاک چین یک نیروی واقعی در اقتصاد ایالات متحده و جهان خواهد بود و احتمالا 5 تا 10 سال آینده رشد بسیاری خواهد کرد، شرکت‌ هایی توسعه فن آوری بلاک چین عملکرد خیلی خوبی تا کنون داشته اند که به نظر می رسد با رشد فن آوری به مرحله شکوفایی و بزرگی در صنعت خواهند رسید و باعث بروز چالش هایی برای دولت ها خواهند شد. میلر قبلاً گفته بود که خرید بیت کوین را از حدود 200 تا 300 دلار از سال پیش آغاز کرده و در درازمدت نسبت به ارز دیجیتال خوش ‌بین می باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نظر استنلی دراکن میلر در مورد بیت کوین و طلا برای سرمایه گذاری
سوال امنیتی :4+39 = ?