نوسانات ارز KSC همزمان با رد شایعات ورشکستگی صرافی کوکوین

1401/04/14
نوسانات ارز  KSC همزمان با رد شایعات ورشکستگی صرافی کوکوین

بر اساس داده های روز سه شنبه 5 جولای، قیمت کوکوین شیرز، KSC نسبت به هفته گذشته 18.68 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمت 8.94 دلار معامله می شود. براساس برخی از گزارشات ارسالی، کوکوین در معرض ارزهای دیجیتال اکوسیستم شکست خورده ترا و همچنین صندوق تامینی دیجیتال ورشکسته Three Arrows Capital قرار داشته است.

صرافی کوکوین با 927 میلیون دلار در حجم معاملات 24 ساعته، پنجمین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در حجم معاملات بوده است. بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، ارز متعلق به این صرافی که ارزش بازار آن 858 میلیون دلار است، چهل و نهمین دارایی دیجیتال با ارزش می باشد.

با این حال، علارغم وعده های بنیانگذار مبنی بر اینکه صرافی ارزهای دیجیتال مانند بسیاری از رقبای خود، برداشت را محدود نخواهد کرد، ارز متعلق به صرافی،KCS  در این ماه 14 درصد از ارزش خود را از دست داده است که دلیل آن نگرانی سرمایه گذاران از تغییرات اقتصاد کلان جهانی و همچنین آسیب پذیری ترازنامه های دیگر صرافی های بزرگ ارز دیجیتال  همزمان با تعدیل نیرو و بحران نقدینگی است.

رد شایعات ورشکستگی KuCoin توسط مدیر عامل صرافی

جانی لیو، مدیرعامل کوکوین در پاسخ به شایعات مربوط به لیکوئید صرافی اظهار داشت که این شرکت هیچ ارتباطی با صندوق تامینی Three Arrows، LUNA یا Babel نداشته است و درحال حاضر کوکوین هیچ برنامه ای برای توقف برداشت یا محدودیت خدمات خود ندارد.

جانی لیو، مدیرعامل کوکوین ضمن رد شایعات در توییتر بر وضعیت مطلوب شرکت تاکید و از افزایش بودجه 150 میلیون دلاری که ارزش شرکت را در ماه می به 10 میلیارد دلار رسانده، خبر داده است. وی همچنین اظهار داشت که صرافی کوکوین در حال حاضر یکی از معدود پلتفرم هایی است که هنوز در حال استخدام است و همچنان در بازار نزولی فعال بوده و از ویژگی های جدید سفارش OCO، جفت ارز فیات رونمایی کرده است.

واکنش جامعه دیجیتال به ادعای جانی لیو

با این حال تحلیلگران بازار ادعا می کنند که ارزKCS  تحت تأثیر FUD مرتبط (ترس، عدم اطمینان و شک) قرار گرفته است. همچنین حتی اگر بازار ارزهای دیجیتال بهبود یابد، صرافی کوکوین تا زمانی که مشکلات مربوط به ترازنامه‌ اش برطرف نشود، نمی تواند بهبود بزرگی را آغاز کند.

تنها چند روز پیش بسیاری از چهره‌ های محبوب ارزهای دیجیتال در توییتر از کاربران خود خواسته اند که هر چه زود‌تر تمام دارایی ‌های خود را از صرافی کو‌کوین خارج نمایند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نوسانات ارز KSC همزمان با رد شایعات ورشکستگی صرافی کوکوین
سوال امنیتی :6+57 = ?